Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
09.03.2006
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Kolona brněnských laminátek v domovském depu v čele se strojem 230.026-7, za ní pak 230.107-5, 230.073-9, 230.081-2, 230.110-9
Autor:
Petr Malý
Datum:
16.05.2006
Místo:
Havlíčkův Brod
Ve stanici Havlíčkův Brod byla zachycena autorem už sešlá, ale stále dobře sloužící laminátka 230.026-7.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
15.10.2006
Místo:
Brno-Obřany
Těsně před Cacovickým tunelem je zachycena 230.026-7 s lehkou ucelenkou aut, kterou jen před malou chvílí rozjela z Maloměřic.
Autor:
"Heinz"
Datum:
29.06.2011
Místo:
Brno dolní n.
Stanici Brno dolní nádraží opouští ucelený vlak "rakviček" pod vedením značně omšelé "laminátky" 230.026-7.
Autor:
Petr Kraft
Datum:
25.03.2012
Místo:
Plešnice
Přípřežní 230.026-7 a vlakovou 240.014-3 v čele Pn 60760 zvěčnil autor nedaleko přehrady Hracholusky. Ložené rajky vápnem z Berouna do Nového Sedla u Lokte, cisterny jsou ložené dehtem.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
10.03.2013
Místo:
Depo České Budějovice
Bouřková oblačnost dohlíží nad přípravou lokomotiv 230.026-7 a 230.066-3 k přesunu do haly českobudějovického depa, tam proběhně výzisk provozních kapalin a vážení před odvozem k fyzické likvidaci.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací