Zdické T478.3 zajížděly dříve až do Českých Budějovic, odkud tahaly rychlíky do Mostu. Jednou z nich byla i T478.3218, která byla vyfocena přímo na nádraží města, které je proslavené pivem Budvar.
Zdické T478.3 zajížděly dříve až do Českých Budějovic, odkud tahaly rychlíky do Mostu. Jednou z nich byla i T478.3218, která byla vyfocena přímo na nádraží města, které je proslavené pivem Budvar.
Rychlík se jmenoval Bezdrev,součástí soupravy byl i restaurační vůz,výměna lokomotivy probíhala ve stanici Zdice ráno kdy odjezd na ČB byl v 8h 54 minut po příjezdu soupravy z Chomutova.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
A restaurační vůz byl v červeno-krémové barevné kombinaci a rychlík s jídelákem byl na trati pře Čimelice vcelku zjevením.... Stejně jako patrová jednotka Bpjo ráno a večer... S tím co tam jezdí dnes, úplně nesrovnatelně... Holt jiná doba.