Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
10.07.1997
Místo:
Stříbrné Hory
V čele mezinárodního vlaku EC 73 "Smetana" se nedaleko Stříbrných Hor představilo zrychlené "eso" 362.122-4.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
21.07.2001
Místo:
Kojetín
Zrychlené "eso" 362.122-4 bylo zdokumentováno autorem ve stanici Kojetín.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
08.03.2014
Místo:
Zbýšov
Rychlík R 834 se z Bohumína vydal v posledním úseku své cesty do Brna objízdnou trasou z Holubic přes Brno-Chrlice. Fotografie pochází z úseku mezi zastávkami Zbýšov a Hostěrádky-Rešov. V čele vlaku je jedno z brněnských "es", stroj 362.122-4.
Autor:
David Prause
Datum:
22.02.2016
Místo:
Praha-Balabenka
Pekná "Helča" 362.122-4 prechádza úsekom Odb. Praha-Balabenka - Praha hl.n. v čele rýchlika z Holešovic do Českých Budějovic.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
11.05.2016
Místo:
Ostrava-Mariánské Hory
"Helča" projíždí Ostravou s vlakem R 823. Za nedlouho byla předána z Brna do DKV Plzeň.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
03.11.2017
Místo:
Hulín
V Hulíně na 10. staniční koleji čekal na odjezd do Přerova lokomotivní vlak ve složení 362.122-4 a 130.048-2, který byl zaveden kvůli zkušební jízdě "hrbaté" po hlavní opravě. Zmíněné plzeňské "eso" 362.122-4 bylo po této jízdě odstaveno do areálu firmy ČMŽO Přerov, kde na něm bude provedena hlavní oprava i s dosazením nového laku.
Autor:
David Prause
Datum:
10.04.2018
Místo:
Praha-Balabenka
Súpravu rýchlika zloženú z "ypsilonov" na pražské hlavní nádraží privážalo "eso" 362.122-4.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací