zpět na seznam fotografií
Autor: Martin Macharáček Datum: léto 1994
Brno hl.n.
752 083-6

Čerstvě po provedené opravě se na brněnském hlavním nádraží ukázala 752.083-6. Tato lokomotiva vznikla rekonstrukcí z 751.215-5, které byl během opravy odejmut parní generátor PG 500 a nahrazen balastem.



Komentáře

Valach 06. 10. 2015 18:56 | X

Řekl bych, že jen Drážní úřad ( tehdy čerstvě založený ) vykazoval činnost a potřeboval do všeho kecat ;-)

Maršál 04. 10. 2015 16:20 | X

Tato lokomotiva šla na rekonstrukci jako 751.215 do ŽOS Česká Třebová. Měla z ní být tedy 749.215. Jenže mám za to, že zrovna v tu dobu probíhala rozsáhlá rekonstrukce na trati Brno - Česká Třebová (koridor) a nedostatek dieselových lokomotiv v Brně zapříčinil to, že dvě z nich museli rekonstrukci na řadu 749 předčasně ukončit a jelikož už byl vyndán Pegas, použilo se označení na řadu 752. Po dokončení rekonstrukce se přistupovalo s ohledem na řadu 752, proto nedostala 749.215. Sice nechápu, na co byly tyto dvě lokomotivy přeznačeny, když dnes běžně jezdí 751 bez Pegasu s balastem a přeznačeny nikdy nebyly?

T478.2 04. 10. 2015 05:00 | X

Jeden dotaz k téhle lokomotivě, po reko z T478.1215 z ní byla 752.083 jak vidíme na obrátku, později šla na reko a byla z ní 749.253 a dnes jezdí opět jako T478.1215 u KŽC?

Celkem 3 komentáře


Přidat komentář: