Čerstvě po provedené opravě se na brněnském hlavním nádraží ukázala 752.083-6. Tato lokomotiva vznikla rekonstrukcí z 751.215-5, které byl během opravy odejmut parní generátor PG 500 a nahrazen balastem.
Čerstvě po provedené opravě se na brněnském hlavním nádraží ukázala 752.083-6. Tato lokomotiva vznikla rekonstrukcí z 751.215-5, které byl během opravy odejmut parní generátor PG 500 a nahrazen balastem.
Tato lokomotiva šla na rekonstrukci jako 751.215 do ŽOS Česká Třebová. Měla z ní být tedy 749.215. Jenže mám za to, že zrovna v tu dobu probíhala rozsáhlá rekonstrukce na trati Brno - Česká Třebová (koridor) a nedostatek dieselových lokomotiv v Brně zapříčinil to, že dvě z nich museli rekonstrukci na řadu 749 předčasně ukončit a jelikož už byl vyndán Pegas, použilo se označení na řadu 752. Po dokončení rekonstrukce se přistupovalo s ohledem na řadu 752, proto nedostala 749.215. Sice nechápu, na co byly tyto dvě lokomotivy přeznačeny, když dnes běžně jezdí 751 bez Pegasu s balastem a přeznačeny nikdy nebyly?
Jeden dotaz k téhle lokomotivě, po reko z T478.1215 z ní byla 752.083 jak vidíme na obrátku, později šla na reko a byla z ní 749.253 a dnes jezdí opět jako T478.1215 u KŽC?
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Řekl bych, že jen Drážní úřad ( tehdy čerstvě založený ) vykazoval činnost a potřeboval do všeho kecat ;-)