Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
80. léta
Místo:
Praha Masarykovo n.
Na nádraží Praha-střed vznikla v 80. letech momentka při které jsou zachyceni železničáři a zároveň i bratislavská "gorila" ES499.0003. Typický obrázek této doby, kdy byla dodržovaná ústrojová kázeň strojvedoucích, kde nemohla chybět ani kravata.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
29.11.1992
Místo:
Břeclav
Na břeclavském nádraří zastavil rychlík, který měl v čele lokomotivu 350.003-0. Strojvedoucí s výpravčím vedou družný hovor než bude čas odjezdu a vlak bude vypraven směrem na Kúty.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
18.09.1993
Místo:
Praha Masarykovo n.
Do rozjíždějící soupravy vlaku R 675 "Děvín" z Prahy Masarykova nádraží do Štúrova se opírá zářijové slunce. V čele autorovi pózuje "gorila" 350.003-0.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.01.1999
Místo:
Havlíčkův Brod
V dobách, kdy bývaly vedeny vlaky EuroCity přes Havlíčkův Brod, byla na jednom z nich zachycena modrobílá "gorila" 350.003-0.
Autor:
Luděk Maxa
Datum:
27.05.2005
Místo:
Bratislava hl.st.
Slovenská lokomotiva 350.003-0 v čele expresu Ex 134 "Vyšehrad" je zdokumentována u Bratislavských tunelu.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
26.07.2006
Místo:
Stankovany
Osadou Stankovany projížděla 26. července 2006 v čele vlaku R 610 bratislavská krysa 350.003-0. Vyrobena byla ve Škodě Plzeň na základě objednávky Federálního ministerstva dopravy číslo 16.118/1972 ze dne 1.6.1972 pod výrobním číslem 6754. Její cena tehdy byla 6.454.000 Kčs. Ve výrobním závodě byla převzata 29.9.1975 a po dodání do depa Bratislava hlavné se podrobila dvěma Technicko bezpečnostním zkouškám - nejprve na střídavém systému, tu absolvovala 25.11.1975 v úseku Bratislava - Sládkovičovo, následně pak i na stejnosměrném napájecím systému - ta proběhla 9.12.1975 na úseku Kolín - Úvaly. Do pravidelného provozu byla nasazena ještě téhož měsíce. V době pořízení této fotografie už měla najeto přes 5,5 milionu kilometrů.