Jako zásobárna náhradních dílů stojí v olomoucké rotundě odstavená a odvodněná "nulka" 750.042-4, která si po dílnách, jako záložní stroj PJ Bohumín, zajezdila pouhé tři roky.
Jako zásobárna náhradních dílů stojí v olomoucké rotundě odstavená a odvodněná "nulka" 750.042-4, která si po dílnách, jako záložní stroj PJ Bohumín, zajezdila pouhé tři roky.
Aleš Krška:ano vlastní zkušenosti, mrcha to byla
Nevím, jak dlouho potom ještě jezdil, ale 20. října 2012 byl nasazen při napěťové výluce v Havířově směrem na Český Těšín
ad jerry: to je z vlastních zkušeností? Sám jsem si ji několikrát zkusil po těch dílnách a jezdilo se s ní perfektně. Ostatně i kolegové fíři z Frýdku-Místku si ju chválili. Rozhodně byla o 100% lepší než jako pojízdný vrak před dílnama.
zas tak užasná nebyla , dílny v Nymburku se na ní vyřádily.Ale janak souhlas 749 už mněly být jen nostalgické káry.
A jak vidím že se osud této mašiny vyplnil; Byla sešrotovaná v 9/2017. A to měla být původně muzejní.;D No, skvělý.
Á, nějaký odborník se nám tu ozval. Jistě na těch mašinách má odježděného hafo kilometrů, že može takto ťápat.
NENADÁVEJ SOU NEJLEPŠÍ STROJE ČKD PRAHA 749/751 TAK DRŽ HUBU
Dokud o tom bude rozhodovat někdo, kdo sedí u stolu a konkrétní stroj ani nevidí a ani ho nezná, bude se tohle dít normálně....
Neskutečný šlendrián, popelnice řady 749 se furt udržují a všelijak látají a funkční mašina po dílnách, která šlapala jako hodinky, se odstaví na rozebrání ...
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Je škoda že se čd zbavilo řady 750 ale i 753.Když namrzne trolej tak vlaky sotva jezdí a ještě k tomu aby to jezdilo tak cargo pomáhá čd.Škoda.