Autor:
Jiří Bízek
Datum:
00.00.1995
Místo:
Cebiv
Poslední turnusová lokomotiva nákladní dopravy na trati do Bezdružic byla 742.036-7. Její působení zde trvalo od 13. dubna 1994 a skončilo s platností GVD 1994/1995. Tehdy skončil i nákladní turnus místní "strojovky". Manipulační vlaky zajížděly od té doby většinou jen do stanice Cebiv, výjimečně do Bezdružic. Obsluha probíhala většinou plzeňským strojem, který prováděl obsluhu na rameni Plzeň - Stříbro - Planá u Mariánských Lázní. V dalších letech až do současnosti byl provoz manipulačních vlaků veden podle potřeby.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.08.1995
Místo:
Konstantinovy Lázně
Lokomotiva 742.036-7 sloužila turnusově také na trati z Pňovan do Bezdružic, kde obstarávala vozbu manipulačních vlaků. S jedním z nich byla autorem zastižena v zastávce Konstantinovy Lázně na krásné lokálce z Pňovan do Bezdružic. Snímek pochází ze závěru působení v nákladním turnusu SLČ Bezdružice.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
10.01.2006
Místo:
Horní Bříza zastávka
Ranní manipulační vlak v čele s „tranzistorem” 742.036-7 právě produněl zastávkou Horní Bříza a stoupá dál ke stejnojmenné stanici.
Autor:
Jonáš Janoušek
Datum:
22.05.2006
Místo:
Žihle
Okolo Mn 87811, vedeného rušňom 742.397-3, sa v žst. Žihle rozbiehal "kocúr" 742.036-7 v čele Os 7607.
Autor:
Petr Malý
Datum:
22.05.2006
Místo:
Plzeň hl.n.
Na osobním vlaku z Plzně do Žatce se objevila plzeňská stálice 742.036-7. O několik let později byla lokomotiva prodána do Konga.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
15.07.2010
Místo:
Starý Plzenec
V závěru své provozní kariéry sloužil stroj 742.036-7 letmo. Kromě záskoků za motorové vozy byl nasazen také při napěťových výlukách. Při jedné z nich sloužil ve Starém Plzenci, aby zde pomáhal s rozjezdem osobních i nákladních vlaků.
Autor:
Jiří Holomel
Datum:
04.12.2010
Místo:
Křivoklát
Jeden z posledních traťových výkonů pro lokomotivu 742.036-7 byl i zvláštní mikulášský vlak do Křivoklátu.
Autor:
Jiří Holomel
Datum:
04.12.2010
Místo:
Křivoklát
Pěkný zimní snímek ze stanice Křivoklát, kam dorazil stroj 742.036-7 v čele zvláštního mikulášského vlaku. Pro strojvedoucího Jiřího Bízka to bylo poslední setkání s bývalou turnusovou lokomotivou v SLČ Bezdružice. Pro lokomotivu to bylo jedno z posledních nasazení na trati před vyřazením z provozu ČD.