Autor:
David Prause
Datum:
25.06.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Místní stroj 140.089-4 byl autorem zachycen ve stanici Olomouc hl.n.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
16.08.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Na olomouckém hlavním nádraží došlo v srpnu roku 1993 k "setkání generací" - místní bobiny 140.089-4 a přerovského "esa" 363.011-8 . Za pozornost u bobiny stojí umístění klaksonů na střeše nebo provedení dálkového reflektoru. Lokomotiva 140.089-4 prošla na přelomu roku 1994 a 1995 EH opravou ve společnosti DYKO v Kolíně s obnovením téměř původního nátěru. Výsledek opravy vidíme na dalších snímcích.
Autor:
Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum:
00.00.1995
Místo:
Hulín
V roce 1995 prošla lokomotiva opravou EH a byl jí obnoven nátěr do stavu téměř přesnému původnímu z továrny. Byla často nasazovaná do nákladní dopravy ve směru do Nezamyslic nebo Zábřeha na Moravě jako náhrada za turnusovou "žehličku".
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1995
Místo:
Depo Olomouc
Čerstvě opravená bobina 140.089-4 odpočívala v olomouckém depu v květnu roku 1995.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
23.07.2001
Místo:
Kojetín
"Bobina" 140.089-4 provážela 23.7.2001 krátký nákladní vlak Kojetínem; v pozadí je patrný prototyp 363.002-7 na jiném "nákladu".
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
19.09.2003
Místo:
Mělník
"Bobina" 140.089-4 sa 19.09.2003 ujala prepravy historických vozňov, pri ktorej bola autorom zvečnená v žst. Mělník.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
29.05.2004
Místo:
Depo Olomouc
Lokomotiva 140.089-4 odpočívala ve svém depu v Olomouci ve společnosti stroje 140.085-2.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
07.03.2005
Místo:
Nezamyslice
Olomoucká bobina 140.089-4 přijíždí s pravidelným osobním vlakem od Prostějova do Nezamyslic.