Autor:
Josef Mandys
Datum:
25.08.1991
Místo:
Beroun
Tehdy "elitní" rychlíková 363.072-0 přijíždí z Prahy do stanice Beroun.
Autor:
Petr Štefek
Datum:
01.08.2000
Místo:
Dolní Žandov
363.072-0 opouští žst. Dolní Žandov v čele vlaku EC 50 "Karlštejn" (Praha-Dortmund).
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
16.03.2013
Místo:
Liběchov
Ústecké "eso" 363.072-0 prováží kolem Liběchova vlak NEx 48359 složený z prázdných autovozů spedice BLG Autorail.
Autor:
Daniel Houdek
Datum:
01.08.2015
Místo:
Plzeň-Koterov
Těsně za stanicí Plzeň-Koterov byl zachycen ranní osobní vlak z Nepomuka. Jenalo se o Os 8944, který bývá v sobotu a neděli pravidelně tažen lokomotivou řady 363 ČDC z TS 391. "Nákladní esa" můžeme nejen zde potkávat do konce GVD 2014/2015.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
07.08.2015
Místo:
Želenice nad Bílinou
Cargové "eso" 363.072-0 stanulo v čele R 608 a na snímku projíždí tříkolejným úsekem Želenice nad Bílinou - odb. České Zlatníky pod známým vrchem Bořeň.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
08.08.2015
Místo:
Hájek
Podkrušnohorská magistrála změnila svou tvář, když se nad ní rozprostřela měděná pavučina která umožnila cargovému "esu" 363.072-0 zapůjčenému do osobní dopravy stanout v čele R 616. Na snímku projíždí známým místem u Hájku.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
08.12.2016
Místo:
Štětí
Mezi Štětím a Liběchovem bylo 8. prosince 2016 v čele vlaku Nex 41306 vyfotografováno "eso" 363.072-0. To bylo ve Škodě Plzeň vyrobeno v rámci třetí výrobní série na přelomu let 1986 a 1987 a následně zařazeno do stavu depa Plzeň. I když nový systém číslování hnacích vozidel měl vstoupit v platnost až od 1.1.1988, stroje této série byly z výroby už dodávány s plechovými tabulkami s novým označením, a v době jejich dodání stále ještě platné, kryšpínovské označení, měly už pouze napatronováno na dvířkách bateriové skříně, umístěné ve střední části bočnic.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací