363 072-0


Tato galerie byla zobrazena: 2764×.

Autor: Josef Mandys
Datum: 25.08.1991
Místo: Beroun

Tehdy "elitní" rychlíková 363.072-0 přijíždí z Prahy do stanice Beroun.

Autor: Petr Štefek
Datum: 01.08.2000
Místo: Dolní Žandov

363.072-0 opouští žst. Dolní Žandov v čele vlaku EC 50 "Karlštejn" (Praha-Dortmund). 

Autor: Jiří Škalda
Datum: 16.03.2013
Místo: Liběchov

Ústecké "eso" 363.072-0 prováží kolem Liběchova vlak NEx 48359 složený z prázdných autovozů spedice BLG Autorail.

Autor: Daniel Houdek
Datum: 01.08.2015
Místo: Plzeň-Koterov

Těsně za stanicí Plzeň-Koterov byl zachycen ranní osobní vlak z Nepomuka. Jenalo se o Os 8944, který bývá v sobotu a neděli pravidelně tažen lokomotivou řady 363 ČDC z TS 391. "Nákladní esa" můžeme nejen zde potkávat do konce GVD 2014/2015.

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 07.08.2015
Místo: Želenice nad Bílinou

Cargové "eso" 363.072-0 stanulo v čele R 608 a na snímku projíždí tříkolejným úsekem Želenice nad Bílinou - odb. České Zlatníky pod známým vrchem Bořeň.

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 08.08.2015
Místo: Hájek

Podkrušnohorská magistrála změnila svou tvář, když se nad ní rozprostřela měděná pavučina která umožnila cargovému "esu" 363.072-0 zapůjčenému do osobní dopravy stanout v čele R 616. Na snímku projíždí známým místem u Hájku.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 08.12.2016
Místo: Štětí

Mezi Štětím a Liběchovem bylo 8. prosince 2016 v čele vlaku Nex 41306 vyfotografováno "eso" 363.072-0. To bylo ve Škodě Plzeň vyrobeno v rámci třetí výrobní série na přelomu let 1986 a 1987 a následně zařazeno do stavu depa Plzeň. I když nový systém číslování hnacích vozidel měl vstoupit v platnost až od 1.1.1988, stroje této série byly z výroby už dodávány s plechovými tabulkami s novým označením, a v době jejich dodání stále ještě platné, kryšpínovské označení, měly už pouze napatronováno na dvířkách bateriové skříně, umístěné ve střední části bočnic.