Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
13.08.2006
Místo:
Praha-Vítkov
Historie provozu lokomotivní řady 755 u Českých Drah, později u ČD Cargo, se začala psát v červnu 2005. Oba prototypové stroje byly tehdy dodány do DKV Praha, které je v provozním středisku Kladno začalo nasazovat v TS 701 na vozbě vlaků s vápencem z Nučic do Kadaně. Provozní kariéra těchto strojů se po celou dobu odehrávala výhradně v nákladní dopravě, s jedinou vyjímkou, v podobě několika dnů okolo víkendu 12. a 13. srpna 2006. Během něho byla lokomotiva 755.002 za účelem odzkoušení přenosu signálů UIC-kabelem zkušebně nasazena do osobní dopravy. Například v sobotu 12.8. udělala výlet s párem rychlíků 794 / 795 do Sušice a zpět, aby druhý den, 13.8.2006, vyrazila v čele R 942 do Tanvaldu. Její návrat z Tanvaldu proběhl na R 1441, na kterém byla zachycena na vjezdu do tehdy ještě fungující výhybny Vítkov.
Autor:
"Hostivice"
Datum:
05.05.2012
Místo:
Kladno
Když se přidá k zátěži dřeva z Řevničova ještě lupek z Nového Strašecí, Mn 85433 do Kralup nad Vltavou získává zajímavé rozměry. Odvoz 12vozového vlaku zajistil stroj 755.002-3, snímek pochází z úseku Kladno Rozdělov - Kladno.
Autor:
"Hostivice"
Datum:
06.05.2012
Místo:
Nové Strašecí
Ve velkém probíhá poslední měsíce nakládka dřeva ve stanici Řevničov. Na snímku z počátku května 2012 zbývají šestivozovému Mn 85431 z Kralup nad Vltavou do cíle v Řevničove poslední 3 km. V čele toho času stanul jediný provozní zástupce řady 755.
Autor:
Petr Malý
Datum:
08.06.2017
Místo:
Hostouň u Prahy
755.002-3 míří poblíž Hostouně a přilehlého průmyslového areálu firmy Amazon s Mn 85028 do Středokluk.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací