Autor:
Aleš Krška
Datum:
27.04.2007
Místo:
Depo Praha-Vršovice
"Prakatry" 755.001-5+755.002-3 byly odstaveny na "tankovačce" v depu Praha-Vršovice.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
16.07.2007
Místo:
Kačice
Odpoledně podvečerní Pn 65780, sloužící k dopravě vápence z dolů na Mořině do elektráren Prunéřov I a Prunéřov II, býval v dobách, kdy ho vozívalo ČD Cargo, doménou dvojic lokomotiv postupně tří řad. Po letitých zamračených řady 751 na něj nastoupily tehdy nově zrekonstruované brejlovce řady 755 čísel 001 a 002, aby i oni byly časem nahrazeni ještě novějšími stroji řady 753.7. Protože z Kladna do Kadaně jezdívala dvojice lokomotiv v čele tohoto vlaku spojená na kabel dvojčlenného řízení, ke kombinování strojů výše popsaných řad zpravidla nedocházelo. Ale protože každé pravidlo má své vyjímky, byly i na tomto vlaku vyjímečně vidění přípřeže strojů různých řad. Tak tomu bylo například 16. července 2007, kdy na severozápad Čech s vápencem vyrazila přípřež strojů 755.001 a 751.382.
Nové!
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
14.04.2008
Místo:
Zákolany zastávka
Mezi zákolanskou zastávkou a bývalou stanicí Koleč se 14. dubna 2008 kroutil vlak Pn 65782, vedený dvojčetem lokomotiv řady 755, inventárních čísel 001 a 002.
Autor:
"Hostivice"
Datum:
29.07.2008
Místo:
Nové Strašecí
V úseku Rynholec - Nové Strašecí prochází trať areálem Českých lupkových závodů. Okolo projíždí vápnecový vlak Pn 65780 pod vedením 755.001-5 a 755.002-3. Ve výhledu se zde plánuje přeložka trati, která by odstranila rynholecký tunel a umožnila další těžbu.
Autor:
Luděk Maxa
Datum:
01.08.2009
Místo:
Kladno
Přípřež strojů 755.001-5 a 751.228-8 v čele polského uhlí při cestě z Kladna do Kamenných Žehrovic.
Autor:
Petr Malý
Datum:
31.03.2010
Místo:
Benešov nad Ploučnicí
Ten den mimořádně nasazený stroj 755.001-5 na Pn 66611 z Děčína do České Lípy právě zastavil v Benešově nad Ploučnicí, odkud mu musel kvůli závadě pomoct v další jízdě děčínský "kocour" 742.089-6.
Autor:
Tonda Šavel
Datum:
27.12.2010
Místo:
Droužkovice
Z tunelu u Droužkovic, nejdelšího sypaného tunelu u nás, před malou chvílí vyjel uhelný vlak v čele s "brejlovcem" 755.001-5 a míří přes Březno u Chomutova, Źatec-západ a Podbořany do Plzně.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
09.02.2011
Místo:
Třemošná u Plzně
"Caterpillar" 755.001-5 a studené "dvojče" 742.069-8 + 742.083-9 se vracejí s kalounem prázdných vozů. Po vykřižování v Třemošné u Plzně se tato dlouhá souprava dala do pohybu za pomoci postrkového "dvojčete" 742.166-2 + 742.169-6, jež je mimo záběr.
Autor:
Petr Kraft
Datum:
12.03.2011
Místo:
Třemošná u Plzně
Ten den zřejmě manipulační vlak Mn 87610 nejel, a tak jeho zátěž vzaly stroje, které přivezly odkolonové uhlí. Na postrku pomáhá "dvojče" 742.285-0 + 742.372-6.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
07.07.2011
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Před lokomotivní "kůlničkou" v Kralupech nad Vltavou ráno 7. července 2011 čekaly na své výkony na okolních tratích lokomotivy 751.364-1 a 755.001-5.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
17.01.2013
Místo:
Slaný
Po delším odstavení se na trať vrátila 755.001-5 (ex. 753.153). Byla pohotová na kralupské dispečerce a kvůli zvýšené zátěži se podívala spolu s 753.755-8 (ex. 750.224) na manipulačním vlaku do Slaného a zpět. Na snímku zachycen Mn 85463 mezi Slaným a hláskou Strojírna.
Autor:
Petr Malý
Datum:
20.08.2018
Místo:
Nové Strašecí
Poblíž Nového Strašecí byl zachycen Mn 85430 do Řevničova se strojem 755.001-5.