Autor:
Zdeněk Fišer
Datum:
05.06.1995
Místo:
Bystřice pod Hostýnem
"Brejlovec" 750.119-0 nedaleko stanice Bystřice pod Hostýnem.
Autor:
Jaroslav Valeš
Datum:
23.04.1997
Místo:
Branky na Moravě
Do stanice Branky na Moravě přijíždí osobní vlak 3108 ( Ostrava hl.n. - Kojetín ) vedený valašskou "nulkou" 750.119-0, která musela snížit rychlost vlaku na 40 km/h, protože místní stanice byla jedna z posledních ve svém okolí s odklonem osy.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.06.1997
Místo:
Kunčice pod Ondřejníkem
Do malebné stanice přijel s osobním vlakem valašský "brejlovec" 750.119-0, který byl z dálky rozeznatelný díky šikmému výstražnému pruhu. Mimo něj byly takto vylepšeny ještě i lok. 750.042-4 a 750.121-6, ovšem každá měla navíc nějaký detail k rozlišení.
Autor:
Miroslav Boška
Datum:
08.09.1998
Místo:
Hostašovice
Do Hostašovic přijížděl vlak Os 3112 a v jeho čele byla "nulka" 750.119-0.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
16.05.2003
Místo:
Kojetín
Při odvozu prázdných vozů k nakládce štěrku ze stanice Kojetín směrem na Skašov, zvěčnil autor lokomotivu 750.119-0.
Autor:
Jakub Sigmund
Datum:
28.01.2005
Místo:
Frýdek-Místek
Brejlovec 750.119-0 s vlakem Os 3138 před Frýdkem-Místkem.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
03.07.2006
Místo:
Holešov
750.119-0 čeká v Holešově na odjezd s "bumlákem" Mn 81051 do Bystřice pod Hostýnem.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
16.08.2006
Místo:
Skašov
Vlečkový vlak 81091 je nachystán na odjezd z vlečky Skašov, v čele je valašská "nulka" 750.119-0 a na postrku je nachystána "berta" 751.088-6.
Autor:
Petr Malý
Datum:
07.08.2009
Místo:
Benešov nad Ploučnicí
Při křižování s protijedoucím rychlíkem čeká v Benešově nad Ploučnicí liberecký "brejlovec" 750.119-0.
Autor:
Michal Štrublík
Datum:
06.03.2010
Místo:
Vratimov
Ze stanice Vratimov uhání se svou soupravou lokomotiva 750 119-0. Zaskakuje za některou z neschopných lokomotiv řady 754, pro které byl v roce 2010 vytvořen turnus pro sedm lokomotiv. 750 119 patřila k několika lokomotivám řady 750, které do Bohumína byly přemístěny pro trvalou krizi místních lokomotiv řady 754. Většina "nulek", stejně jako 750 119, dožila do své rekonstrukce na řadu 750.7 na místní trati do Frenštátu pod Radhoštěm.