Autor:
David Prause
Datum:
11.10.1996
Místo:
Depo Olomouc
V depe Olomouc bola zachytená "nulka" 750.103-4.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
06.01.1999
Místo:
Krnov-Cvilín
Lokomotiva 750.103-4 v čele lehkého nákladního vlaku minula vjezdové návěstidlo stanice Krnov-Cvilín.
Autor:
Jakub Sigmund
Datum:
04.06.2005
Místo:
Střelice
Přípřež brejlovců 750.103-4 + 750.118-2 projíždí s nákladem Střelicemi.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
15.10.2006
Místo:
Bílovice nad Svitavou
Konvoj dieslů vracejících se z napěťové výluky, tvořený stroji 750.103-4, 742.158-9 a 742.138-1, projíždí tunel č.2 v mezistaničním úseku Adamov- Brno Maloměřice.
Autor:
Petr Malý
Datum:
18.09.2007
Místo:
Vysoké Popovice
Rychlík R 668 z Brna do Plzně, tažený lokomotivou 750.103-4, projíždí poblíž Vysokých Popovic.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
13.05.2009
Místo:
Zdislava
Jaro roku 2009 přineslo u lokomotiv řady 750 českého dopravce ČD Cargo změnu v podobě dodatečného oživování dvojčlenného řízení. Zatímco brejlovce původní řady T478.3 / 753 byly dvojčlenným řízením vybaveny už z výroby, u počátkem devadesátých let rekonstruovaných lokomotiv řady 750 bylo dvojčlenní řízení odebíráno, neboť se počítalo s jejich využitím v dopravě osobní, kde nebylo potřeba. Prvním dvojčetem "nulek" které bylo na jaře roku 2009 spojeno a oživeno, byly stroje 750.103-4+750.277-6. Na snímku je zmíněné dvojče zachyceno 13. května 2009 v čele odklonového Pn 64931 u Zdislavy.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
30.09.2016
Místo:
Světlá nad Sázavou
Do stanice Světlá nad Sázavou dorazil dne 30.9.2016 manipulační vlak v čele s "brejlovcem" 750.103-4.