Autor:
"Pavel Mitro & spol."
Datum:
30.04.1994
Místo:
Okna
Nositel nejnižšího čísla, brejlovec 750.013-5 byl zachycen s osobním vlakem u skal nedaleko stanice Okna.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.02.1997
Místo:
Depo Chomutov
Nejstarší brejlovec své řady, 750.013-5, byl zastižen doma, tedy v depu v Chomutově.
Autor:
David Prause
Datum:
30.07.1998
Místo:
Chomutov
Chomutovský "brejlovec" 750.013-5 byl zdokumentován přímo ve stanici Chomutov, kam dorazil s osobním vlakem.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
31.12.2001
Místo:
Most
Je poslední den roku 2001, 8:55 hod. a do stanice Most právě přijela lokomotiva 750.013-5. Přivezla sem vlak R 790 ( Plzeň - Most ).
Autor:
Luděk Maxa
Datum:
13.02.2003
Místo:
Hájek
Podkrušnohorskou magistrálou, nedaleko stanice Hájek se rozléhalo dunění dvanáctiválce, přesněji dunění brejlovce 750.013-5, který zde byl zvěčněn s rychlíkem.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
15.08.2003
Místo:
Vojkovice nad Ohří
"Brejlovec" 750.013-5 zachycený časně z rána při průjezdu Vojkovicemi nad Ohří s vlakem R 420 "Excelsior".
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
25.01.2005
Místo:
Ostrov nad Ohří
V zimě 2005 se elektrizace tratě z Karlových Varů do Kadaně rychle blížila do finále, sníh na snímku zakrývá opravenou trať i betonové patky připravené na montáž sloupů trakčního vedení. Tehdy se zdálo, že jeden z nejstarších dosud provozních brejlovců už pomalu najíždí své poslední kilometry, ale tentokrát bylo vše jinak - nakonec se první stroj první série řady T478.3 vyrobený už v roce 1971 dočkal dílenské opravy a i nadále je k vidění v čele vlaků.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
01.07.2007
Místo:
Depo Chomutov
Brejlovec 750.013-5 odstavený mezi výkony v depu Chomutov.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
11.09.2007
Místo:
Chomutov seř.n.
"Předapokalyptický" snímek lokomotivy 750.013-5 byl v nákladovém obvodu žst. Chomutov pořízen 11.9.2007. Vedle postává "eso" 363.044-9.
Autor:
Antonín Němeček
Datum:
00.09.2009
Místo:
Turnov
Dvojče "brejlovců" 750.013-5+750.287-5 čeká v Turnově na odjezd s průběžným vlakem, který směřoval do Bělé pod Bezdězem.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
22.10.2010
Místo:
Bohdašín
Brejlovec T478.3013 byl prvním strojem vyrobeným v rámci 1. výrobní série řady T478.3. V ČKD Praha byl převzat 28.12.1971 a přidělen do LD Děčín. V první polovině osmdesátých let pak byl jednou z lokomotiv na kterých se zkoušel tehdy uvažovaný nový unifikovaný nátěr pro lokomotivy ČSD a ještě později, na jaře 2009, jako první z řady 750 dostal nový firemní nátěr ČD Cargo. Ve dvojčeti se strojem 750.287 vezl "brejlovec" 750 013-5 v pátek 22.10.2010 nákladní vlak z Meziměstí do stoupání na rozvodí u zastávky Bohdašín.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
03.06.2011
Místo:
Březová u Broumova
První sériový brejlovec řady T478.3, lokomotiva inventárního čísla 013 (vyrobená v roce 1971 jako 1. stroj v 1. výrobné série), byl současně také prvním strojem své řady, na němž byla už z výroby provedena příprava pro případné budoucí zabudování automatického spřáhla. Na snímku z 3. června 2011 je zmíněný stroj, v té době už ovšem jezdící pod označením 750.013-5, zachycen u Březové u Broumova ve dvojčeti s lokomotivou 750.287 v čele vlaku Pn 44232.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
11.07.2012
Místo:
Velké Svatoňovice
Nejstarší brejovec ČDC 750.013-5 prováží vlak Mn 83370 úsekem mezi Velkými a Malými Svatoňovicemi.
Autor:
Petr Tausig
Datum:
11.10.2013
Místo:
Mníšek u Liberce
Ucelená souprava, ložená vápencem pro odsiření elektrárny v Polsku, vyčkává v Mníšku u Liberce. Na postrku vlaku pod označením 47212 se představují lokomotivy 750.013-5 + 750.326-1.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
20.04.2015
Místo:
Otrokovice
Z důvodu nedostatku lokomotiv ř.742 byla do Otrokovic zapůjčena 750.013-5, která na snímku vyčkává na příjezd zpožděného NEx 53221, s kterým poté pokračovala do kontejnerového překladiště Metransu v Lípě nad Dřevnicí.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
06.05.2015
Místo:
Dobrotice
Celkem deset ložených vozů veze "brejlovec" 750.013-5 na Mn 81053 z Bystřice pod Hostýnem. Záběr byl pořízen ze silničního obchvatu Holešova a je na něm zachycena i část obce Dobrotice.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
15.05.2016
Místo:
Kyjov
V Kyjově je k odjezdu nachystán vlak Mn 82430 do Brna-Maloměřic, v čele jsou "brejlovci" 750.013-5+750.103-4, za nimi jsou cisterny s ropou z Nemotic a následují prázdné vozy od sklářského písku, které se vrací z místní sklárny do Jestřebí.