První "peršan" 163.001-1 přijížděl do stanice Most v čele vlaku osobní dopravy. Za povšimnutí stojí první vůz za lokomotivou, ty běžně dosluhovaly na osobních vlacích ještě v druhé polovině 90. let.
První "peršan" 163.001-1 přijížděl do stanice Most v čele vlaku osobní dopravy. Za povšimnutí stojí první vůz za lokomotivou, ty běžně dosluhovaly na osobních vlacích ještě v druhé polovině 90. let.
Co si pamatuji, vozy 050 byly nasazovány v zimním období na horskou trať na Moldavu v Krušných horách s lok.řady 742. Souprava byla doplňována ještě vozy 020, často pamatuji 742+3x050+020+742
Zeptal bych se na ten dlouhý Balm - 050, co je vidět za ohradou spolu s Bafíkem a vozem Bp. Ten byl v těchto končinách pravidelně nasazován ? Jednou jsem v Teplicích fotil 122.036 s vozem 050. Vůbec netuším oč šlo.
Jinak staré zeleno-šedé Déáčko jsem také vícekrát zaregistroval.
To východoněmecké Da tatrovácké konstrukce jsem potkával na rychlíkách z Chebu s lokomotivama 754. jezdívalo taková Da dokonce nalakované se světlejší zelenou a bílou, jako jsou ty další vozy v zadní části vlaku na fotce. To se psal rok někdy 2000?
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 11. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Dlouhé Balmy byly tehdy v Mostě celkem čtyři (pamatuju si ale jen čísla 050.020 a 050.023). A krátce potom Most taky opustily. Mmch., 050.020 byl už v té době nejstarší dochovaný vůz své řady.