Autor:
David Prause
Datum:
28.06.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Zánovnímu peršanovi s číslem 021 dělala společnost také "berta" 751.052-2. Ta očekávala svůj odjezd s osobním vlakem.
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
06.02.1995
Místo:
Šumperk
"Berta" 751.052-2 asistovala u přepravy jednotky 460.070-6/460.069-8 ze šumperských dílen.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
14.11.2005
Místo:
Glucholazy
Krátkého trvání měla epizoda provozu mezinárodních nákladních vlaků mezi Hanušovicemi a polským přechodem Glucholazy. Zátěže byly velice skrovné. Tak to také dokládá snímek, z listopadu roku 2005, kdy "berta" 751.052-2 vezla z Polska pouhé dva vozy.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
09.02.2006
Místo:
Lipová Lázně
Do žst. Lipová Lázně přijíždí značně vymrzlý nákladní vlak vedený domácí "bertou" 751.052-2.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
12.06.2006
Místo:
Ostružná
Oblouky klitatícími se mezi horskými loukami nedaleko Ostružné sjížděl 12. června 2006 k Branné manipulák číslo 81830, vedený "zamračenou" 751.052-2. Snímku dominují tři horské vrcholy (bezejmenná kóta 947, dále pak Čerňava (1103 m) a úplně na horizontu 1272 metrů vysoká Mračná hora, navazující na zdejší dominantu, za horizontem se ukrývající vrch Šerák. Právě o tento stoupající horský hřeben se měla opírat linie těžkého opevnění, jejíž výstavba byla ve zdejším kraji zahájena na jaře 1938. Nejvýše položeným z již rozpracovaných pěchotních srubů byl StM-S53 "Trigonometr", jehož mohutný výkop a už dokončená základová deska se dodnes nachází na horním okraji velké mýtiny u pravého okraje snímku, těsně pod vrcholem kóty 947.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
12.06.2006
Místo:
Ostružná
Řádně napakovaný ranní Mn 81821 dával 12.června 2006 vlakové zamračené 751.052-2 řádně zabrat. Na snímku byl zachycen stoupajíc rozvážným tempem mezi loukami pod Ostružnou.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
13.06.2006
Místo:
Mikulovice
Po odjezdu ze stanice Mikulovice zbývaly 13. června 2006 zamračené 751.052-2 v čele vlaku Nex 45263 poslední 2,5 kilometru do vjezdu na peážní úsek tratě přes polské území, s nezbytnou úvratí ve stanici Glucholazy.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací