Rozlišovací číslice u rychloměru METRA LT
1xxxxx ... 1. násled
2xxxxx ... 2. násled
3xxxxx ... 3. násled
4xxxxx ... posunující záloha (xx= číslo zálohy)
5xxxxx ... vlakové vozidlo u vlaku s přípřeží, postrk nebo vložené HDV
6xxxxx ... nezavěšený postrk
7xxxxx ... činné HDV s neobsazeným stanovištěm strojvedoucího
8xxxxx ... dopravované HDV obsazené strojvedoucím
9xxxxx ... zkušební jízda na trati
990000 ... výkon v obvodu DKV
Rozlišovací číslice u radiostanice Tesla
0 - vedoucí hnací vozidlo (řídící vůz) vlaku
1 - vedoucí hnací vozidlo 1. následu
2 - vedoucí hnací vozidlo 2. následu
3 - vedoucí hnací vozidlo 3. následu
4 - neobsazeno
5 - vedoucí hnací vozidlo pomocného vlaku
6 - neobsazeno
7 - nehodové pomocné prostředky
8 - posun mezi dopravnami
9 - nezavěšené postrkové hnací vozidlo
Ostatní hnací vozidla na vlaku nastaví volací číslo 000000 a strojvedoucí těchto hnacích vozidel smí použít radiostanici pouze při mimořádnosti.
Rozdělení typu jízdních odporů dle Doplňku D 2/1
R - vlaky sestavené z podvozkových osobních vozů normální stavby ( včetně podvozkových vozů na přepravu aut) a osobních vozů lehké stavby o délce větší než 20m
S - vlaky sestavené z dvounápravových osobních vozů normální stavby nebo z nákladních vozů při průměrné hmotnosti připadající na jedno vozové dvojkolí 10 až 15t
T - nákl. vlaky při průměrné hmotnosti na jedno vozové dvojkolí menší než 15t
U - nákl. vlaky při průměrné hmotnosti na jedno vozové dvojkolí menší než 10t
M - vlaky sestavené z vozů lehké stavby o délce do 20m
čl.21: Hranice dovoleného namáhání táhlového ústrojí v TAHU je překročena, činí-li okamžitá tažná síla na háku vozidla více než:
350 kN u vozidel normální stavby
160 kN u vozů lehké stavby
čl.22: Hranice dovoleného namáhání narážecího ústrojí v TLAKU je překročena, činí-li okamžitá síla na náraznících vozidla víc než:
350 kN u vozidel normální stavby
100 kN u dvounápravových vozidel lehké stavby
200 kN u podvozkových vozů lehké stavby
Popis rychloměrového proužku
1. číslo rychloměru
2. číslo hnacího vozidla + DKV (SOKV)
3. datum
4. jméno a příjmení + statistické číslo + domovská jednotka
5. čísla vlaků + projeté úseky
Popis rychloměrového proužku po nehodě
1. jméno a příjmení
2. statistické číslo
3. datum + čas
4. číslo hnacího vozidla + DKV (SOKV)
5. číslo vlaku + rozsah proužku (120 km/h nebo 150 km/h)
6. kilometrická poloho čela vlaku
7. číslo vedoucího stanoviště
8. přesný čas, kdy byl proužek vyjmut
9. podpis strojvedoucího
® zpracoval Michal Pelíšek
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 29. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací