Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.09.1998
Místo:
Česká Třebová
Prostějovský "pilštyk" 735.216-4 odpočívá mezi výkony v České Třebové, kam dorazil v čele osobního vlaku jako záskok za neschopné motorové vozy ř. 810.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
07.09.1999
Místo:
Prostějov hl.n.
Stroj 735.216-4 se soupravou osobního vlaku a závěsem v podobě motorového vozu 830.075-8 zastavil ve stanici Prostějov.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
27.10.1999
Místo:
Prostějov hl.n.
"Pilštyk" 735.216-4 bol zachytený počas služby v osobnej doprave na hlavním nádraží v Prostějově.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
16.06.2001
Místo:
Nezamyslice
Pekný technický záber udržovaného "pilštyka" 735.216-4 z prostějovské "strojovky" vznikol v polovici júna 2001 v Nezamyslicích.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
04.05.2003
Místo:
Prostějov místní n.
Dne 4.5.2003 postával v depu v Prostějově poslední ze zdejších "Pilštyků" - 735.216-4. Byl momentálně neprovozní, ale snadno opravitelný - pokud by byl zájem. Ten však oficiálně nebyl. Místní strojvedoucí stále pevně doufali, že se stroj podaří uchovat pro muzejní účely - ještě před jeho nuceným přesunem k likvidaci do České Třebové jej dokonce za své znovu natřeli. Snímek jej s ještě nezaschlou barvou zachycuje po boku "berty" 751.144-7.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
17.04.2006
Místo:
Prostějov místní n.
Nedlho pred presunom do České Třebové, ktorý znamenal jeho fyzickú likvidáciu, bol už niekoľko rokov odstavený, ale prakticky kompletný "pilštyk" 735.216-4 zachytený vo svojom depe na prostějovském místním nádraží.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
04.01.2007
Místo:
Depo Česká Třebová
Prostějovská 735.216-4 byla perlou svého depa, ovšem zůstala jako jediná své řady v DKV Olomouc a proto nebyl zájem o její udržování. Na snímku je zachycena při šrotaci v České Třebové. Tato lok. byla takřka kompletní ( bez TM ), dnes by se hodily náhradní díly všem spolkům, které pečují o dosud přeživší muzejní stroje ...