Označení vozidla:
T478.1148 ( od 1.1.1988 přeznačena na 751.148-8 )
Rok výroby:
1969
Výrobní číslo:
7345
TBZ:
28.03.1969
Předání do provozu:
18.03.1969
Depo dodání:
Praha-Vršovice
Redislokace:
8.10.1995 přesunuta z depa Praha-Vršovic do Českých Budějovic
24.4.2001 přesunuta z Českých Budějovic do Ostravy
4.12.2008 předána z SOKV Ostrava-PS Trutnov do SOKV Ústí nad Labem-PS Praha-Vršovice
24.11.2012 předána do DHV Lužná u Rakovníka k deponii v DKV PLZEŇ - PP Louny pod číslem jednacím: 2 565/2012-O12. V depu Louny je lokomotiva neustále udržována živá. Jednou měsíčně je vyvezená na točnu, protočen SM a nechávají se dobít baterie. Ovšem lokomotiva je neustále vedená pod SOKV Č.B.
24.1.2017 je oficiálně předána do stavu společnosti ČD, a náleží pod DHV Lužná u Rakovníka.
Opravy/rekonstrukce:
V roce 1997 je odeslána na vyvazovací opravu do ŽOS Nymburk, kde je dne 20.9.1997 dosazen motor z 771.109-6 ( výr. č. 131 007-233 )
K 20.2.2000 ukončena MVy v Českých Budějovicích + obnova nátěru
Nátěry:
Provozní nasazení:
Odstavení:
U společnosti ČD Cargo a.s., SOKV České Budějovice je odstavena z provozu ke dni 15.5.2012 a je převedena do kategorie "B" - provozní záloha. Konečný stav kilometrů je 2.419.156 v pravidelném provozu u ČSD/ČD/CD Cargo. Lokomotiva dojezdila na výkonech v PP Kralupy nad Vltavou.
Likvidace/prodej:
Místo likvidace:
-
Poznámky:
Info - Aleš Krška, Ľubomír Podlaha
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací