Autor:
Jan Kudlička
Datum:
30.08.1989
Místo:
Praha-Vršovice
Nedaleko svého domovského depa v Praze-Vršovicích byla dne 30.8.1989 vyfocena "zamračená" 751.148-8.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
28.08.1990
Místo:
Praha-Vršovice
Do Prahy-Vršovic přijíždí osobní vlak a v jeho čele je místní "zamračená" 751.148-8.
Autor:
Martin Nový
Datum:
00.00.1991
Místo:
Stará Huť
U zastávky Stará Huť byla s osobním vlakem vyfocena "zamračená" 751.148-8, která náleželea do stavu depa Praha-Vršovice.
Autor:
Martin Nový
Datum:
10.04.1991
Místo:
Mokrovraty
Povedený záběr strojně jedoucí "zamračené" 751.148-8 vznikl dne 10.4.1991 mezi zastávkami Mokrovraty a Stará Huť.
Autor:
Martin Nový
Datum:
18.08.1991
Místo:
Dobříš
Vedle dnes již neexistujícího depa v Dobříši byl zvěčněn stroj 751.148-8.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
19.03.1992
Místo:
ŽOS Nymburk
Novým lakem vonící "zamračená" 751.148-8 se slunila v areálu ŽOS Nymburk a čekala na předání do provozu po opravě.
Autor:
David Prause
Datum:
04.05.1995
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Ve vršovickém depu čekají na další výkony místní lokomotivy 751.148-8 a 742.381-7.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
06.05.1998
Místo:
Depo České Budějovice
Stroj 751.148-8 postával ráno 6. 5. 1998 na kanále budějovického depa a prodělával tam provozní ošetření.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
06.08.1999
Místo:
Pšenice
Českobudějovický stroj 751.148-8 burácí 6. srpna 1999 okolo mechanické předvěsti hlásky Pšenice na trati České Budějovice - Horní Dvořiště a veze tudy tranzitní nákladní vlak s dřevem do Rakouska.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
06.08.1999
Místo:
Horní Dvořiště
Lokomotiva 751.148-8, která byla po opravě v ŽOS Nymburk znatelná vybledlým žlutým pruhem, postává 6. 8. 1999 v průběžně modernizované pohraniční přechodové stanici Horní Dvořiště. Opodál kdysi rovněž vršovická 751.016-7 a obě čekají na zapřažení do čela tranzitních nákladních vlaků z Rakouska.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
24.08.1999
Místo:
Rybník
V jihočeském Rybníku byla s manipulačním vlakem zachycena budějovická "bardotka" 751.148-8.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
20.06.2000
Místo:
Kájov
Stroj 751.148-8 prodělal na jaře 2000 v domovském depu vyvazovací opravu a obdržel klasický červeno-sivý nátěr. Ve spojení se specificky nalakovanou 751.382-3 jede jako "dvojče" strojně z Kájova k Českému Krumlovu a do Českých Budějovic, protože dne 20. 6. 2000 nebyla do jihočeské metropole žádná zátěž pro pravidelný Pn vlak.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
21.07.2000
Místo:
Horní Dvořiště
Snímek budějovických "zamračených" 751.148-8+751.239-5 s nákladním vlakem v Horním Dvořišti zachycuje labutí píseň plného nasazení těchto lokomotiv před elektrifikací tratě. Následně došlo k přesunu valné většiny "zamračených" zejména do ostravského depa.
Autor:
Mirko Večeř ml.
Datum:
28.01.2001
Místo:
Moravské Budějovice
Budějovická "bardotka" 751.148-8 se na konci ledna roku 2001 mimořádně ukázala na nákladních vlacích mezi Jihlavou a Znojmem. Na snímku je vyfocená při posunu Mn 84150 v Moravských Budějovicích.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.11.2003
Místo:
Kunčice pod Ondřejníkem
Na známém místě u Kunčic pod Ondřejníkem byla dne 5.11.2003 vyfocena ostravská "berta" 751.148-8 v čele odklonového nákladního vlaku.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
01.01.2004
Místo:
Valašské Meziříčí
Ve Valašském Meziříčí zastavil osobní vlak 3100 ( Ostrava hl.n. - Valašské Meziříčí ) a v jeho čele si oddechla ostravská "berta" 751.148-8, která na tomto výkonu ze stanice Ostrava-střed nahradila valašskou "čtyřku" 754.080-0, jež se stala neschopnou kvůli závadě na regulátoru.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
14.06.2005
Místo:
Holešov
Z Holešova se rozjíždí "bumlák" do Bystřice pod Hostýnem, v čele je ostravská "berta" 751.148-8, vedená strojvedoucím Ladislavem Pešákem z depa Kroměříž.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
23.06.2005
Místo:
Kojetín
Z Kojetína se rozjíždí s ranním "bumlákem" 751.148-8, za sebou veze "rakvičky", které jedou z budějovického Budvaru na nakládku sladu do kroměřížské sladovny.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
01.07.2005
Místo:
Kojetín
Dnešní muzejní "berta" 751.148-8 strkala soupravu se skašovským štěrkem mezi Uhřičicemi a Kojetínem.
Autor:
Jakub Sigmund
Datum:
12.07.2005
Místo:
Hulín
Z Hulína odjíždí do Kroměříže osobní vlak 3956, v čele je ostravská "berta" 751.148-8 a za ní se veze valašský "motorák" 810.092-7.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
27.07.2005
Místo:
Uhřičice
Ostravská "berta" 751.148-8 byla v roce 2005 několikrát nasazena i na vozbu štěrkopísku z vlečky Skašov ( ústící do trati Kojetín-Tovačov ). Na snímku mohutně burácí v čele ložené soupravy nad obcí Uhřičice.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
00.07.2006
Místo:
Zdounky
Do Zdounek dorazil "bumlák" Mn 81057 ( Kroměříž-Zdounky ), který vedla netradičně ostravská "berta" 751.148-8. Zátěž byla skromná, byla sem dovezena prázdná cisterna na nakládku surové ropy z místních vrtů.
Autor:
David Prause
Datum:
24.08.2006
Místo:
Depo Ostrava
V ostravském depu bylo rozpojeno nákladní dvojče 751.148-8 a 751.143-9, které následně přistavila "adéla" 799.008 na provozní ošetření.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
23.09.2006
Místo:
Ostrava hl.n.
Během napěťové výluky v ostravském uzlu dne 23.9.2006 byla nasazena i místní "berta" 751.148-8, která na snímku projíždí s rychlíkem okolo svého domovského depa.
Autor:
Tomáš Ságner
Datum:
03.07.2008
Místo:
Meziměstí
Z Meziměstí odjíždí za mohutného rachotu dvojice "bert" 751.148-8+751.176-9 s mezinárodním nákladním vlakem Pn 44235.
Autor:
Tomáš Ságner
Datum:
29.07.2008
Místo:
Březová u Broumova
Malebnou krajinou poblíž Březové u Broumova projíždí dvojice "bert" 751.148-8+751.093-6 s nákladním vlakem Pn 44235, v kterém byla řazena zátěž z Polska do českého vnitrozemí.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
12.09.2009
Místo:
Frýdek-Místek
Ve Frýdku-Místku pózovala "berta" 751.148-8, která je charakteristická velmi znatelným komínem z PG 500.
Autor:
Martin Nový
Datum:
18.04.2012
Místo:
Mokrovraty
Ranní manipulační vlak do Dobříše byl zachycen u Mokrovrat a v jeho čele je "zamračená" 751.148-8.
Autor:
Martin Nový
Datum:
18.04.2012
Místo:
Dobříš
"Zamračená" 751.148-8 se v Dobříši chystá na odjezd s manipulačním vlakem. Zátěž byla toho dne velmi skromná, jen jeden vůz ložený dřevem a služební vůz Daa-k.
Autor:
Zdeněk Brožek
Datum:
21.04.2012
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Dne 21.4.2012 odpočívala mezi výkony u kralupského depa "zamračená" 751.148-8. Za necelý měsíc, k datu 15.5.2012, vyjela v tomto depu pod společností ČD Cargo naposledy, následně byla odstavena do zálohy a od té doby se s ní počítá jako s budoucím muzejním vozidlem.
Autor:
Jan Kužílek
Datum:
16.11.2017
Místo:
Česká Třebová
V ranní mlze posunovala v České Třebové muzejní "berta" 751.148-8, která byla nedávno oživená po dlouholetém stání v Lounech a patří do stavu DHV Lužná u Rakovníka. Za ní je řazena lokomotiva 754.045-3, kterou čekalo přistavení do areálu firmy CZ LOKO Česká Třebová na provedení hlavní opravy.
Autor:
Petr Gajdoš
Datum:
17.06.2018
Místo:
Depo Šumperk
Po přelakování v CZ LOKO Česká Třebová byla muzejní "zamračená" T478.1148 převezena do šumperského depa, kde by mělo dojít k dokončení oprav.