Stroj T679.1566 a turnusová skupina D7 roku 1983 – zleva J. Šefl, B. Kochmann, V. Prokopec a kolega Skalický.
Stroj T679.1566 a turnusová skupina D7 roku 1983 – zleva J. Šefl, B. Kochmann, V. Prokopec a kolega Skalický.
Tolik desetiletí to fungovalo a stejně se dnes najdou tací, kteří nechápou výhodu turnusové mašiny. A při tom to není u některých Mn vlaků žádný problém, když se jezdí s jednou mašinou třeba jen po-so atd.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Bohužel, dnešní vedení celé skupiny ČD (tj. i nákladní dopravy) potřebuje hlavně to, aby mašiny jezdily bez zastavení všude a co nejvíc. O tom, jak je to s lidmi, kterým ty turnusy dělají tak, aby jim co nejvíc znepříjemnili tuhle práci radši mluvit nebudu. Někdy to vypadá, že to je naschvál...A jak to dopadá? Mašiny naprosto v "bordelu", špíně, střídáme se na tom jak na "děvkách"... Tohle všechno člověku bere jakoukoliv chuť se ještě o něco starat, dneska si po sobě umyjeme okna, vysypeme koše, utřeme pulty a to jen když to časově jde, někdy ani na tohle už čas není....O technickým stavu strojů nemá smysl mluvit vůbec...