Autor:
David Prause
Datum:
21.02.1994
Místo:
Cheb
Ještě plně provozní lokomotiva 209.001-7 byla autorem zastižena při službě na 1. záloze v Chebu. Při službě lokomotivy na posunu v Chebu proběhla celá řada měření energetické bilance provozu stroje, z jejichž vyhodnocení vyplynulo, že při daném typu posunu se díky rekuperaci do sítě vracelo až 12% odebrané energie, což rozhodně nebylo málo. Vzhledem k potřebě najezdit s lokomotivou během zkušebního provozu co možná nejvíce kilometrů, byla lokomotiva několik týdnů s úspěchem nasazena také do traťové služby na rameni Karlovy Vary – Vojtanov namísto turnusové chebské 242.237-6, a to z části dokonce v rychlíkové vozbě.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
25.03.1995
Místo:
Cheb
U chebského depa byla odstavena lokomotiva 209.001-7, která vznikla rekonstrukcí z původní "žehličky" 210.001-4.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
25.05.1997
Místo:
Depo Cheb
V chebském depu byla odstavena rekonstruovaná lokomotiva 209.001-7, která byla díky vysoké poruchovosti odstavena a následně dva roky poté i zrušena.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 24. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací