Autor:
Vladimír Procházka
Datum:
31.01.1987
Místo:
Přerov
Vyhýbky odmeteny od sněhu a tak mohla třebovská "hrbatá" E479.0034 posunovat po přerovském nádraží.
Autor:
David Prause
Datum:
16.08.1989
Místo:
Olomouc hl.n.
Tři měsíce a jeden den před Sametovou revolucí postává ve stanici Olomouc hl.n. osobní vlak, v jehož čele se představil "hrboun" 130.034-2.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
29.09.2006
Místo:
Velké Zboží
V letech do roku 2008 panoval na trati mezi Ústím nad Labem a Kolínem ještě poměrně silný nákladní provoz připomínající zašlou éru z 80. let minulého století. Nebyl problém tam tehdy za dopoledne potkat i okolo 20 nákladních vlaků. Jeden z nich veze úsekem Velké Zboží - Poděbrady tehdy podílnová "hrbatá" 130.034-2, teda jedna z posledních své řady, která měla nátěr vzor 88. Snímek jí zachycuje již v "původním" výrobním laku po provedené opravě.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.10.2006
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Snímok rušňa 130.034-2 v čele osobného vlaku u Hradce Králové vznikol v čase, kedy boli "hrbaté" pravidelne nasadzované na Os vlaky medzi Pardubicemi a Jaroměří. Od decembra 2007 je to už minulosť.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
06.08.2008
Místo:
Velké Žernoseky
Labskou soutěskou zní trakční motory a převodovky stroje 130.034-2, ta se v horkém letním odpoledni představila v čele Vn 48216 s více jak třiceti vozy Eas.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
16.06.2016
Místo:
Hulín
V Hulíně byla vyfocena nově nalakovaná ostravská "hrbatá" 130.034-2, která byla přetahována "bucharem" 740.575-6 z lakovny ve Valašském Meziříčí na dokončení opravy do DPOV Přerov.
Autor:
David Prause
Datum:
08.02.2019
Místo:
Praha-Libeň
V odstavnom šturci stanice Praha-Libeň postávali stroje ČD Cargo čísel 130.034-2, 163.216-5, 363.020-9 a 363.007-6, okolo ktorých posunovala "žehlička" 111.020-4 na miestnej staničnej zálohe.