Ve velkém probíhá poslední měsíce nakládka dřeva ve stanici Řevničov. Na snímku z počátku května 2012 zbývají šestivozovému Mn 85431 z Kralup nad Vltavou do cíle v Řevničove poslední 3 km. V čele toho času stanul jediný provozní zástupce řady 755.
Ve velkém probíhá poslední měsíce nakládka dřeva ve stanici Řevničov. Na snímku z počátku května 2012 zbývají šestivozovému Mn 85431 z Kralup nad Vltavou do cíle v Řevničove poslední 3 km. V čele toho času stanul jediný provozní zástupce řady 755.
Pokud se autor textu neurazí, tak bych udělal ctrl+c a ctrl+v z lokomotivy.net
Po více než pětiletém odstavení byl vrácen do provozu "prakatr" 755.002. Prvním výkonem se stal 16.4.2023 vlak Pn 52208 s ocelovými polotovary z Třince, když byl stroj nasazen do jeho čela v úseku Kralupy nad Vltavou – Kladno-Dubí. Provoz řady 755 byl přerušen po 17 letech loni v září, kdy bylo odstaveno také starší "dvojče" 755.001, které se nyní nachází v SOKV Ústí nad Labem.
© Petr Zobal
Slyšel jsem, že vstala z mrtvých a je dokonce v provozu. Neví někdo podrobnosti, může jezdit s 001?
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Tak alespoň jsem se něco dozvěděl, já když jsem hledal, tak jsem nic nenašel. Děkuji za info.