Jeden z úchvatných nátěrů měla i lokomotiva 753.231-0. Depo v Meziměstí bylo známé i tím, že mělo prakticky všechny brejlovce v různých variantách nátěrů. Záběr byl pořízen právě v Meziměstí.
Jeden z úchvatných nátěrů měla i lokomotiva 753.231-0. Depo v Meziměstí bylo známé i tím, že mělo prakticky všechny brejlovce v různých variantách nátěrů. Záběr byl pořízen právě v Meziměstí.
řekl bych, že na snímku zcela vlevo je vidět Ing. Luděk Zelený, strojvedoucí, který mohl na Kačeně 231, kterou mimo jiné zdědil po svém otci, ruce nechat aby vypydala tak jak vypadala...
V Meziměstí byly do roku 2005 správkárny kde bylo celkem kolem 200 lidí a dělali se tu hlavní opravy dieselových lokomotiv. A dokonce jednou se tady opravovala i ústecká 122. Dnes je depo bohužel zavřeno...
Zajímavý nátěr. To si dělalo depo v Meziměstí samo? Ty opravy brejlovců?
Dle článku v některé Dráze, tento "brýlovec" daroval svůj motor poměrně brzo některé z tamních 750.
Tak to je jeden z mála snímků, které jsem viděl. Na internetu konkrétně tahle mašinka moc není. Několik snímků někdy z roku 2000 a pak dál nic. Je to tím, že nejezdila příliš dlouho, nebo v těchto barvách sloužila krátce?
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
V tomhle nátěru dojezdila, ten její předchozí - tmavě modrá se žlutým širokým pruhem a bílým proužkem na čelech přecházející do šípu byl úžasný a podle mě i jeden z nejkrásnějších co kdy Meziměstí mělo. Mám ji i v modelu v tomto laku.