Autor:
David Prause
Datum:
11.08.1997
Místo:
Mariánské Lázně
Jeden z posledních vyrobených vozů této řady - 810.675-9, byl původně dodán do Zdic. Na tomto snímku je zachycený v Mariánských Lázních již na výkonech provozní jednotky Karlovy Vary.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.11.1997
Místo:
Depo Karlovy Vary
V depu Karlovy Vary odpočívala 810.675-9.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
22.08.2007
Místo:
Mikulovice
Do Mikulovic přijíždí od Zlatých Hor osobní vlak v podání šumperské "osmsetdesítky" 810.675-9.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
08.12.2010
Místo:
Vidnava
Píše se 8. prosinec 2010 a mezi tratě, kde již za pár dní utichne železniční provoz, se brzy zapíše příhraniční lokálka Velká Kraš - Vidnava. Zmíněného mlhavého dne zajišťoval obsluhu Vidnavy jeden z vůbec nejmladších motorových vozů řady 810 - olomoucký 810.675-9.
Autor:
Petr Malý
Datum:
13.07.2011
Místo:
Lipová Lázně
Do Lipové Lázní míří Os 23666 ze Zlatých Hor s 810.675-9
Autor:
David Prause
Datum:
17.08.2013
Místo:
Lipová Lázně
"Šukafon" 810.675-9 bol zachytený v Lipové Lázních pri čakaní na ďalší výkon v osobnej doprave na kopcovitých tratiach Jesenicka.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
02.05.2015
Místo:
Lipová Lázně
Od "Pomezí" do Lipové Lázně klesá 810.675-9 jedoucí jako Os 13617 z Javorníku ve Slezsku.
Autor:
David Prause
Datum:
02.02.2017
Místo:
Chrastice
Už najbrtizovaný "Luděk" 810.675-9 bol zvečnený v zasneženenej zastávke Chrastice ako osobný vlak 13667 zo Starého Města pod Sněžníkem do Hanušovic.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací