V dubnu 1997 jezdily na vlečce "MATTONI" z Vojkovic nad Ohří do Kyselky pravidelně "karkulky" řady T444. Na snímku je T444.0295 nedaleko stanice Vojkovice nad Ohří při cestě do Kyselky.
V dubnu 1997 jezdily na vlečce "MATTONI" z Vojkovic nad Ohří do Kyselky pravidelně "karkulky" řady T444. Na snímku je T444.0295 nedaleko stanice Vojkovice nad Ohří při cestě do Kyselky.
Nejezdí to do Horních Moštěnic, ale do Mostkovic ( vlečka za Kostelcem u Hané ).
Mattonka jezdívá stále. Většinou v pondělí, středu, pátek jako NEx 56111 do Horních Mostěnic, v sudé dny vyrovnávkový NEx 51610 zpět. Jedná se o 17 vozů Habbilns, z nichž některé jsou izotermické. Hanzalíkova 749 to přitahne do Chomutova a odtud HV ČD Cargo to veze až do Prostějova.
Provoz na vlečce byl zastaven někdy v roce 1998. V květnu 2012 začala rekonstrukce vlečky, kterou podpořil i ministr dopravy Bárta. Od srpna 2012 sem pak zajížděly lokomotivy řady 749 firmy Hanzalík. Někdy byly tři soupravy týdně, jindy souprava denně.
Jak to tam bylo s obsluhou té vlečky? Neví někdo? Kolkrát denně se jezdilo a kdy to skončilo?
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Provoz byl zastaven v roce 1998, jezdilo se dvakrat za den rano kolem sesty a pak odpoledne pondeli az patek. ted jezdi kolem pulnoci do Kyselky a rano nebo kolem poledne zpet do Vojkovic vetsinou trikrat tydne. souprava ma cca 17 vozu