363 001-9


Tato galerie byla zobrazena: 11955×.


Autor: ŠKODA Plzeň
Datum: 08.07.1980
Místo: ŠKODA Plzeň

Prototyp ES499.1001 těsně po dokončení ve výrobním závodu v Plzni.

Autor: Jiří Caska
Datum: 26.09.1980
Místo: ŽZO Cerhenice

První prototypové "eso" ES 499.1001 zachytil autor při zkouškách na okruhu ve Velimi.

Autor: Pavol Kukučík
Datum: 00.00.1981
Místo: Havlíčkův Brod

Prototypový stroj ES 499.1001 byl zastižen s osobním vlakem ve stanici Havlíčkův Brod na počátku svého provozu.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 13.09.1981
Místo: Plzeň hl.n.

Na plzeňském hlavním nádraží byla vystavena i první vyrobená lokomotiva nové řady ES 499.1.

Autor: Dušan Kelo
Datum: 00.00.1986
Místo: Depo Bratislava hlavné

Prototypový stroj ES499.1001 na jedné ze svých několika zkušebních jízd v depu v Bratislavě. Na snímku autora se právě chystá na přípřež vlaku Balt-Orient. Strojvedoucím byl pan Jaroslav Blažek z depa Jihlava. Ten zde prováděl také zkoušky lokomotivy S499.2001.

Autor: Dušan Kelo
Datum: 00.06.1986
Místo: Depo Bratislava hlavné

V RD Bratislava byl v rámci zkoušek prototypové lokomotivy ES499.1001 pořízen mimo jiných komponentů lokomotivy, také snímek stanoviště. Na autorově záběru vidíme detail pultu strojvedoucího, tlačítkovou volbu ARR.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1990
Místo: Praha-Masarykovo n.

Prvé vyrobené "eso" 363.001-9 bolo autorom zachytené v stanici Praha střed po príchode so svojím vlakom z Jihlavy.

Autor: David Prause
Datum: 22.07.1994
Místo: Jihlava

První vyrobené lokomotivy původně značené jako ES 499.1001 + ES 499.1002 zachytil autor společně ve stanici Jihlava, přesně ve "šturcu" na dobronínském zhlaví.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 16.09.2001
Místo: Depo Přerov

V přerovském depu bylo zastiženo prototypové "eso" 363.001-9. Na své využití čekaly také místní lokomotivy řady 770.

Autor: David Prause
Datum: 30.04.2005
Místo: Depo Brno-Maloměřice

Prototypové "eso" stojí na pracovišti v Maloměřicích společně s lokomotivou 363.171.

Autor: David Prause
Datum: 04.09.2005
Místo: Kutná Hora hl.n.

Setkání prvního prototypu a laminátky 230.066-3 ve "stykové" stanici Kutná Hora zachytil autor v září roku 2005. 

Autor: Aleš Krška
Datum: 17.12.2009
Místo: Hulín

Čas od času se stane, že i prototypová esa (001+002) zaskočí na vlaku vyšší kvality. Autor jeden takový záskok, při kterém se objevil stroj 363.001-9 v čele vlaku EC 103 Polonia, zachytil při průjezdu stanicí Hulín.

Autor: Aleš Krška
Datum: 07.01.2010
Místo: Hulín

Zimní snímek osobního vlaku s prvním esem 363.001-9 pořídil autor ve stanici Hulín.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 26.08.2011
Místo: Bohumín

V horké srpnové noci odpočívalo prototypové eso 363.001-9 na další ranní výkon. Autor ho zvěčnil ve stanici Bohumín. 

Autor: Aleš Krška
Datum: 29.09.2011
Místo: Břest

V traťovém úseku mezi zastávkou Břest a stanicí Hulín bylo zachyceno "prototypové eso" s vlakem Os 4216.

Autor: Aleš Krška
Datum: 07.11.2011
Místo: Hulín

S osobním vlakem se ze stanice Hulín chystá k další jízdě "první eso" brněnského DKV.

Autor: Petr Zgut
Datum: 13.08.2013
Místo: Třebešice

Lokomotiva 363.001-9 byla zachycena s osobním vlakem číslo 5912 u Třebešic.

Autor: "Heinz"
Datum: 22.10.2013
Místo: Brno-Maloměřice

S osobním vlakem č.4710 do Letovic odjíždí z Brna prototypové "eso" 363.001-9.