Autor:
Josef Motyčka
Datum:
09.06.1976
Místo:
Velký Osek
Posledním působištěm lokomotivy 534.0390 bylo PLD Kolín, které v dané době náleželo pod depo Nymburk. Zachycena byla autorem ve stanici Velký Osek a monumentem fotografie je její tendr 935.0114, který se však k lokomotivě dostal až v říjnu 1947, tj. necelý rok po uvedení lokomotivy do provozu. Podle statistik autora fotografie vykonala lokomotiva 534.0390 technicko-policejní zkoušku s tendrem 821.0502, který zřejmě dostala až po prozatimním převzetí lokomotivy ČSD v depu Plzeň. 25. října 1946 byla předána do depa Olomouc, ale nikoli s tendrem řady 821.0502, ale s provizorním tendrem 56.3125, který je u lokomotivy evidován od 23. 10. 1946.
Dodejme, že poslední hlavní oprava proběhla v Plzni dne 27. ledna 1970, kdy lokomotiva dostala nové ocelové topeniště. 10. 2. 1976 ještě podstoupila Lv opravu v ŽOS České Velenice.V prosinci 1977 byla lokomotiva naposledy v provozu; odročení proběhlo 19. ledna 1978. 31. ledna 1978 byla navržena na zrušení. Předána k likvidaci do Kovošrotu Zdice proběhlo v září 1978, kde brzy na to došlo k likvidaci.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací