Ze silničního nadjezdu v Dluhonicích byl vyfocen průjezd nákladního vlaku v jehož čele jistě hučel "na sérii" ostravský "šestikolák" E669.120. Pro zajímavost zmíníme, že se jednalo o jeden z mála strojů, který nikdy nepatřil do depa Česká Třebová.
Ze silničního nadjezdu v Dluhonicích byl vyfocen průjezd nákladního vlaku v jehož čele jistě hučel "na sérii" ostravský "šestikolák" E669.120. Pro zajímavost zmíníme, že se jednalo o jeden z mála strojů, který nikdy nepatřil do depa Česká Třebová.
Ještě byl v Ústí stroj 181.054 - viz jeho galerie. U strojů čísel 50 a 54 je v popiscích na toto období připomínka. Fotografií z jejich provozu v Ústí a především však v traťové službě za ten jeden rok zatím žádnou nemáme.
V Ústí to trvalo pouhopouhý rok, kdy od března 2003 do března 2004 na severu jezdily 20, 26, 29, 30, 55, 62, 73 a 77, většina ex. Ostrava, jen 26 a 30 byly třebovské. Co jsem slyšel, docela rádi se jich ústečtí zbavili, ač odporovky udržují dodnes. Šestikola sem nějak nezapadla.
Ústí mělo dlouhé roky ve stavu jedno jediný šestikolo 181.050, jenž zpravidla jezdilo na Západě na záloze na hrbu... Až pak někdy cca kolem roku 2002 (přibližně) bylo období kdy v Ústí těch sestikol bylo víc a kdy hlavně jezdily na traťových výkonech... Ale byla to jen časově omezená epizoda, která netrvala dlouho.
Při odstavení v České Třebové ( rok 2005 ) na sobě měla nálepku DKV Ústí nad Labem. Jezdila tam někdy nebo jen administrativní krok?
Karel Š: To je parádní upřesnění. Děkujeme za něj, upravíme v popisku a zrovna zmíníme, že patřil vždy do Ostravy. Díky za něho.
E669.120 v České Třebové nebyl dislokován.Jedná se o stroj LD Ostrava.Patří mezi několik strojů,které v Třebové,nikdy nebyli.Například E669.1150.
Krásný historický záběr, kdy nákladní vlak jel přes Dluhonický most, ještě z důvodu levostranného provozu na desátou kolej výh. Dluhonice - toto již více jak rok nelze spatřit - změnou na pravostranný provoz na ferdinandce jezdí vlaky od Hranic na Olomouc po 4 popř. 2 koleji. V pozadí u přejezdu (na trafačku) jde vidět domeček - bývalé stavedlo - to již téměř rok nestojí, stejně jako stavědlo na Brodeckém zhlaví.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 24. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Jasně, 54 taky (1999-cca 2002), ale ta se snad na trať vůbec nikdy nepodívala, zpočátku suplovala na spádovišti za 50ku, která měla vyvazovačku, a pak už jen hodně dlouho stála zarovnaná mezi čtyřkolovými DN mašinami, až se nakonec vrátila do Třebové.
Co se fotek týká, já bych něco (asi tak dva-tři traťové snímky) měl, ale jsou nepublikovatelné kvůli otřesné kvalitě. I když vím, že si tu nehrajete na špičkovou galerii. :-/