Autor:
Josef Mandys
Datum:
02.05.1996
Místo:
Klášterec nad Ohří
Nádherný snímek lounského "mikáda" 387.043 byl pořízen na mostě v Klášterci na Ohří. Tato prvorepubliková "perla" byla nasazena do čela osobního vlaku v rámci akce Plandampf 1996, konané pro německé přátele železnic, kdy bylo mnoho vlaků na trati č.140 ( Karlovy Vary - Kadaň ) vedeno parními lokomotivami.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.05.1996
Místo:
Karlovy Vary
Dnešní aktualizace "v barvě" sice možná nepotěší stejně jako historické snímky z doby pravidelného provozu, ale i čtyřdenní akce v údolí řeky Ohře je již dávnou historií, od které nás dělí již více jak 21 let. Tehdy pro britské fanoušky proběhla ve dnech 2. až 5. května 1996 jedinečná akce, kdy se v čele pravidelných osobních vlaků, rychlíků a nákladů objevilo sedm parních lokomotiv.
Jedna z nich se chystá na odjezd rychlíku z Karlových Varů do Chomutova; je jím lounské "Mikádo" 387.043. Od roku 2001 je odstaveno a je neprovozním exponátem NTM Praha propůjčeným DHV Lužná u Rakovníka.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
09.10.1998
Místo:
Depo Louny
Na zátiší v Lounech dominuje legendárne "mikádo" 387.043.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací