Svůj prodloužený hlavní rám předváděla ve stanici Most "uhelka" E469.1070. Takto upravené lokomotivy vyjely z výroby pouze čtyři. Jednalo se o stroje 121.030, 121.056, 121.070 a 121.074.
Svůj prodloužený hlavní rám předváděla ve stanici Most "uhelka" E469.1070. Takto upravené lokomotivy vyjely z výroby pouze čtyři. Jednalo se o stroje 121.030, 121.056, 121.070 a 121.074.
Sešrotovaný stroj 121.074 touto cestou podává z lokomotivního nebe hlasitý protest ke správcům stánek, že se na něj zapomnělo. Protože i 74ka měla prodloužený rám a jedničkové uhelky s nastavenými čelníky tak byly celkem čtyři. Důvod této úpravy mi zůstává utajen; říkalo se, že prý to bylo v rámci projektu jednotného evropského spřáhla.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Ještě bych se přimluvil za 141 033. Ač je to jiná řada, tak rám je s Uhelkami totožný. A vlastně nebýt Bobin, nebyly by Uhelky.
Tedy 33ka je prototypem těchto čtyřech kousků...