Na pražském hlavním nádraží zstavil osobní vlak z Turnova a v jeho čele byla 753.016-5, což by nebylo až nic tak zvláštního, ovšem funčkní parní topení v roce 1998 tam bylo už celkem raritou.
Na pražském hlavním nádraží zstavil osobní vlak z Turnova a v jeho čele byla 753.016-5, což by nebylo až nic tak zvláštního, ovšem funčkní parní topení v roce 1998 tam bylo už celkem raritou.
Fungující Pegas v roce 1998 už bylo rarita, pokud tuším dobře, tak od roku 1999 už se pegasy nepoužívaly v pravidelném provozu vůbec. Možná už ani ne v zimě 1998/1999.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Rok 1998 byl skutečně posledním, kdy bylo ještě zřídka možné potkat soupravu vytápěnou "pegasem". Lokomotiva 753.016 byla jedna z posledních (možná uplně poslední své řady), která měla toto zařízení provozní.