Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
00.09.1991
Místo:
Brno BVV
Čelní motorový vůz elektrické jednotky řady 470, 470.004-3, předvedla Moravskoslezská vagónka Studénka.
Autor:
Vladimír Procházka
Datum:
00.09.1991
Místo:
Přerov
V září roku 1991 se oslavovalo 150 let Severní dráhy císaře Ferdinanda a mezi parními lokomotivami se ukázala i jedna drážní novinka v podobě "krakena" 470.004-3, který zde byl na ukázku jen s jedním vloženým vozem.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
03.05.2006
Místo:
Praha-Smíchov
Při vjezdu do stanice Praha-Smíchov byl 3. května 2006 vyfotografován "kraken" 470.004/003. Provoz řady 470 se v té době uddehrával už pouze na berounské trati, která byla svědkem závěrečné fáze jejich provozu, která se definitivně uzavřela 29.9.2009 odstavením jednotky 003/004.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
05.05.2006
Místo:
Černošice
Ze zastávky Černošice nabírala ráno 5.května 2006 rychlost elektrická jednotka složená z vozů 470.004 + 470.003, aby o několik minut později s osobním vlakem 9911 zastavila ve stanici Praha-Radotín.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
22.10.2008
Místo:
Černošice-Mokropsy
Kraken 470.004 zastavil s EMOs 9937 v zastávce Černošice-Morkopsy.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
23.04.2012
Místo:
Depo Česká Třebová
Už definitivně odstavený "kraken" na odstavných kolejích v areálu depa v České Třebové. Můžeme dodat, že do České Třebové dorazil z Prahy jako provozní. Bohužel útoku vandalů a sběračů kovu se neubránil a tak se z něj během několika dní stal vrak.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací