Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.07.1995
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
V depu Valašské Meziříčí se sluní "brejlovec" 750.043-2, který byl čerstvě po opravě a modernizaci v ŽOS Česká Třebová.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
10.10.1995
Místo:
Bystřice pod Hostýnem
Valašská "nulka" 750.043-2 byla vyfocena s osobním vlakem Os 3903 ve stanici Bystřice pod Hostýnem.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
22.11.1995
Místo:
Frýdlant nad Ostravicí
Pod siluetou Lysé Hory ( 1323 m.n.m. ) přijíždí do Frýdlantu nad Ostravicí spěšný vlak 1645 a v jeho čele je valašská "nulka" 750.043-2.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
25.12.1995
Místo:
Ostrava hl.n.
Valašský "brejlovec" 750.043-2 se chystá vyrazit z Ostravy s osobním vlakem směrem na Beskydy.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
17.01.1996
Místo:
Holešov
Sp 1645 odjíždí z Holešova a namrzlou krajinou duní valašský "brejlovec" 750.043-2.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
27.02.1996
Místo:
Kunčice pod Ondřejníkem
Do Kunčic pod Ondřejníkem přijíždí osobní vlak 3112 a na hraně stoupání je vyfocena 750.043-2.
Autor:
Zdeněk Fišer
Datum:
10.12.1996
Místo:
Kojetín
Krátce po dílenské opravě a před osudnou nehodou byla fotografována lokomotiva 750.043-2 ve stanici Kojetín.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.05.1997
Místo:
Ostrava hl.n.
V roce 1997 by se osobní doprava na trati Ostrava-Valašské Meziříčí-Kojetín neobešla bez patrových jednotek Bpjo, v čele jedné z těchto souprav čeká v Ostravě na odjezd valašská "nulka" 750.043-2.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.08.1997
Místo:
Kunčice pod Ondřejníkem
Valašská "nulka" 750.043-2 klesá s osobním vlakem 3110 od Kunčic pod Ondřejníkem ku Frenštátu pod Radhoštěm.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
00.09.1997
Místo:
Kunčice pod Ondřejníkem
Postrk "povodňovému odklonovému vlaku" Sv 3177 obstarala "nulka" 750.043-2. Na snímku ji vidíme v Kunčicích pod Ondřejníkem jak pomáhá tlačit dalšímu stroji stejné řady v čele.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
19.01.1999
Místo:
Kunčice pod Ondřejníkem
V čele patrových vozů, typických nejen pro okolí Prahy, ale i okolí Ostravy se na snímku ukazuje zachovalá 750.043-2. Vlak Os 3128 vezla z Ostravy do Frenštátu pod Radhoštěm a autor ji stačil vyfotit u Kunčic pod Ondřejníkem.
Autor:
Antonín Němeček
Datum:
14.05.1999
Místo:
Krhová
Ze snímku to není ani zcela patrné, ale život lokomotivy 750.043-2 byl zpečetěn po nárazu do kamionu na přejezdu u AHr. Krhová. Paradoxem je to, že jela s nehodovým vlakem pomáhat do Veřovic k vykolejenému "bumláku".
Autor:
Aleš Krška
Datum:
01.01.2004
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
750.043-2 byla rozebrána na náhradní díly tak důkladně, že jí nezbyly ani vlastní podvozky a byla tak položena společně s 753.100-7 na panely ve valašskomeziříčském depu.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
17.07.2008
Místo:
Depo Česká Třebová
Lokomotiva 750.043-2 svou životní pouť ukončila v době, kdy vezla nehodový pomocný vlak k vykolejenému posunovému dílu. K nehodě došlo v úseku trati mezi Valašským Meziříčí a Hostašovicemi. Bohužel se střetla na přejezdu s kamionem a to byl její konec. Na snímku z České Třebové vidíme vrak, který následně podlehl plamenům autogenu.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.10.2008
Místo:
Depo Česká Třebová
Z "brejlovce" 750.043-2 zbývají zlikvidovat už jen kabiny strojvedoucího... Tím se jednou pro vždy uzavře jeho provozní život.