Po dlouhá léta bylo možno potkávat na přetazích do rakouského Summerau čmeláky depa České Budějovice. Na záběru stroj 770.109-7 vyráží s přetahem z Horního Dvořiště do 7 km vzdálené rakouské předávací stanice. Dodejme že stroj 770.109-7 je původně vyrobený v ČKD nikoli v SMZ Dubnica nad Váhom, byl totiž původně určen pro polský průmysl, ale během přepravy v roce 1977 se stroj poškodil a zůstal u ČSD.
Hmm, to skoro vypadá že jsem ze dvou průmyslových mašin vytvořil jednu a tu pod výsledným číslem 770.110 usadil do Českých Budejovic :-D No ale ono to tak asi opravdu bude jak píše Tajemný em - ta dvojice čmeláků do Polska S-229 a 230 (výr.č. ČKD 100074 a 10075) byly dokončeny 26.10.1977 s uřčením pro Leninovu huť v Krakově a dodány nebyly, neboť to poškození. To je jasný. Ta S-230 asi opravdu přes ty Č.Budějovice neprošla, což mimo jiné podporuje tento článek:
http://spz.logout.cz/novinky/novinky.php?poradi=900
K té druhé, k dubnické T669.0505 se mi nic kloudnýho najít nepodařilo, tedy krom toho, že třeba T669.0506, 0507, 0508 a 0510 a T669.1505 v Komořanech opravdu jezdily.
Tudíž jsem nejpíše opravdu zaměnil ex S-230 z DNT a narouboval její životopis na původní T669.0505, později českobudějovickou 770.110... Tak se omlouvám.