Autor:
"Pavel Mitro & spol."
Datum:
00.00.1996
Místo:
Bělá pod Bezdězem
"Okuliarnik" 750.088-7 bol zachytený pri Bělé pod Bezdězem niekedy v roku 1996 alebo 1997.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
12.02.1996
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Osobný vlak 6033 do Bakova nad Jizerou bol zvečnený na hlavním nádraží v České Lípě. V jeho čele stanula lokomotíva 750.088-7.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
08.03.1999
Místo:
Děčín hl.n.
"Brejlovec" 750.088-7 byl zastižen při posunu ve stanici Děčín hl.n.
Autor:
Petr Malý
Datum:
20.04.2002
Místo:
Česská Lípa hl.n.
Po příjezdu nákladního vlaku z Rumburku byla na staničním posunu v České Lípě zachycena domácí 750.088-7.
Autor:
Luděk Maxa
Datum:
03.10.2002
Místo:
Jedlová
Povodně v létě 2002 zapříčinily odklony nákladních vlaku vedených Lužickými lesy přes Jedlovou, Rumburk a Jiříkov. I když oficiálně byly odklony ukončeny dne 2. 10. 2002, jel poslední vlak o den později v čele s 750.088-7 a 753.006 na postrku. Zdokumentován je před stanicí Jedlová.
Autor:
Petr Malý
Datum:
12.04.2003
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Občas se místo turnusových nymburských brejlovců na R 913 do Kolína objevila třeba i českolipská nulka. Stejně tak jako na snímku byla v čele poledního rychlíku domácí lokomotiva 750.088-7.
Autor:
Petr Malý
Datum:
25.01.2004
Místo:
Česká Lípa střelnice
V zastávce Česká Lípa-Střelnice právě zastavil vlak Os 6022 (Česká Lípa - Jedlová). Na snímku vidíme stroj 750.088-7 v čele a na postrku pak 742.074-8.