Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
25.04.1982
Místo:
Praha-Malešice
V roli, dnes už neskutečné, "dispečerky E17" byla u Prahy-Malešic vyfotografována "bobina" E499.1001.
Autor:
Ladislav Němec
Datum:
15.07.1983
Místo:
Praha-Libeň
Na libeňském nádraží bylo zachyceno vzácné setkání dvou "jedniček" E499.1001 a E499.0001.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
00.01.1984
Místo:
Přerov
Pražská "bobina" E499.1001 zastavila v Přerově s rychlíkem a čeká ji chvilka odpočinku před následným obratem.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.06.1995
Místo:
Praha hl.n.
První prototypová bobina řady 141 (141.001-8) v Praze hlavním nádraží na konci června roku 1995 při výkonu "E1". "Éčka" byla pro pražské bobiny dlouhou dobu klasickými turnusovými výkony, které skrývaly přetahy souprav po pražských spojkách zejména pak na odstavné nádraží. Jejich turnus ovšem zahrnoval i některé osobní vlaky do Berouna nebo nákladní vlaky v okolí Prahy.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
21.12.1998
Místo:
PARS Šumperk
Pražská "bobina" 141.001-8 byla dotažena na zvážení do PARSu Šumperk.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
10.01.2007
Místo:
Depo Praha-Vršovice
V depu v Praze-Vršovicích odpočívala zasněžená lokomotiva 141.001-8.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
27.03.2007
Místo:
Libčice nad Vltavou
Do stanice Libčice nad Vltavou přijíždí odpoledne 27. března 2007 osobní vlak 9657 z Kralup nad Vltavou do Prahy Masarykova nádraží. Sériové bobiny řady 141 s patrovými vozy "Bmo" na něm tehdy sice jezdily turnusově, ale prototypová 141.001-8 se na něm vyskytla jen na několik dní. Důvodem bylo její řádné vyzkoušení, neboť krátce před tím byla po několika letech odstavení z provozu navrácena zpět mezi provozní vozidla, takže kralupské osobáky byly po dlouhé době její první odvezené vlaky.
Autor:
Milan Kuty
Datum:
17.06.2008
Místo:
Praha-Hostivař
Z Prahy-Hostivaře odjíždí osobní vlak do Benešova, který je veden některou z vršovických lokomotiv řady 150, a na postrku jí pomáhala "bobina" 141.001-8. Tato souprava byla náhradou za nedostatkové pantografové jednotky 451,452 a 471.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
13.07.2009
Místo:
Roztoky-Žalov
Vlak Os 2320 v úseku Roztoky - Žalov zachytil autor v létě roku 2009. V jeho čele se jako záskok objevila opět prototypová 141.001-8.