V Kralupech nad Vltavou zastihl autor lokomotivu 751.165-2 během opravy po požáru. Podle nízkých madel můžeme poznat, že kabina pochází z první série vyrobených lokomotiv své řady, nejspíše z 751.015-9.
V Kralupech nad Vltavou zastihl autor lokomotivu 751.165-2 během opravy po požáru. Podle nízkých madel můžeme poznat, že kabina pochází z první série vyrobených lokomotiv své řady, nejspíše z 751.015-9.
Budova v pozadí již nestojí, zbourána vloni.
Valach: Ano je to tak
ad tajemný em: ozvi se mi na mail 750042@seznam.cz. Fotku mám, ale nemám svolení k šíření na netu ;-)
Uveřejnil bys, prosím pěkně, fotku toho vraku 15ky v Kralupech? Pochroumaná 15 bez podvozků a s demontovanou nepoškozenou kabinou se válela za depem ve Vršovicích a měl jsem za to, že ji tam i sešrotovali. Nevím nic o tom, že se stěhovala do Kralup. Ale nevylučuji to.
Furt si budu stát za svým, protože v roce 1996 v Trutnově 751ky nebyly a tato kabina je určitě z nízkého čísla dle madel na kabině,které nebyly ukončeny na kabině ;-)
Od člověka z depa mám informace že kabina pochází z Trutnovské lokomotivy 751.17x...
Můj tip je, že by se mohlo jednat o kabinu z 751.015-9. Daná lok. měla nehodu u Krče, kdy najela na konec nákladního vlaku, ale jedna kabina jí zůstala neporušena a v archívu mám fotku, kterak vrak 751.015 v roce 1996 stojí v kralupském depu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
751.165 dostala náhradní kabinu z nabourané a zrušené 751.015 (nehoda v dubnu 1995, najetí na konec uvázlého nákladního vlaku).
Jaký podíl v opravě mělo depo Meziměstí - viz nový nátěr v obnoveném schématu a inverzně lakované tabulky ?