Na vraky 123.025-9 a 123.009-3 se usmálo štěstí a byly vybrány ke znovuzprovoznění a to už pod hlavičkou firmy ČD Cargo. Na snímku jsou zachyceny u firmy ČMŽO Přerov, kde se usktučnilo jejich "znovuzrození".
Na vraky 123.025-9 a 123.009-3 se usmálo štěstí a byly vybrány ke znovuzprovoznění a to už pod hlavičkou firmy ČD Cargo. Na snímku jsou zachyceny u firmy ČMŽO Přerov, kde se usktučnilo jejich "znovuzrození".
123 001 byla odstavena 2005 až 2008. Aktuálně 123.007 a 025 jezdí. 123.025 byla loni na opravě podvozků v ČMŽO Přerov.
Sorry, beru zpět to 2004-2007, to je moc dlouho. 2005 už ji mám v provozu...
Moc ne, u trojek většinou byla snaha je co nejdřív rozchodit. Teď narychlo mě z těch dob napadá jen 123.001, ta byla taky poměrně dlouho v kopřivách (2004 až 2007).
Definitivne ?
Z historie byly odstaveny jen tyto 2 mašiny, jinak teď kvůli snížené potřebě nákladních mašin jsou odstaveny 007 a opět 025.
A nevíte kolik 123 bylo dohromady takto odstaveno?
Skořápka 0.6
123.025 od konce roku 2001, 123.009 od roku 2003
Zajímavý obrázek, nikdy jsem si nemyslel že 123 byly takto odstaveny jako vraky.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
No podle původního označení na čele lokomotivy by jeden řekl, že je odstavena někdy od 80. let minulého století :)