Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
07.09.1976
Místo:
Plzeň hl.n.
"Zamračená" T478.1100 pomáhala na přípřeži 475.175 s osobním vlakem ze stanice Plzeň-Gottwaldovo n. Vlak byl zastižen na 10. koleji na sudé straně stanice. Přesně o necelých třicet let zde vzniklo nové nástupiště a z desáté i dvanácté koleji se staly tzv. "šturcové" koleje.
Autor:
Jan Kudlička, sbírka: Jan Novotný
Datum:
23.05.1985
Místo:
Tábor
U pracovního vlaku byla v Táboře zvěčněna "bardotka" T478.1100.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.07.1986
Místo:
Tábor
U táborského depa odpočívala "stovka" T478.1100.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
10.09.1988
Místo:
Písek
Do Písku dorazil nákladní vlak s budějovickou "zamračenou" 751.100-9.
Autor:
Jan Kudlička, sbírka: Jan Novotný
Datum:
00.00.1990
Místo:
Depo České Budějovice
V Českých Budějovicích se v depu setkaly lokomotivy 751.100-9, 781 210-0 a 735.054-9. Tehdy zcela běžné setkání těchto lokomotivních řad, dnes již možné jen při historických akcích.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.05.1991
Místo:
České Budějovice
V Českých Budějovicích se do čela nákladního vlaku postavila dvojice "zamračených" 751.100-9+751.099-3.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
26.09.1991
Místo:
Kájov
Do Kájova dorazil ucelený nákladní vlak s uhlím a v jeho čele sem z Českých Budějovic mohutně burácely "zamračené" 751.100-9+751.016-7.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.06.1993
Místo:
Depo České Budějovice
"Zamračená" 751.100-9 byla vyfocena při odpočinku v domovském depu v Českých Budějovicích.