751 100-9


Tato galerie byla zobrazena: 4898×.


Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 07.09.1976
Místo: Plzeň hl.n.

"Zamračená" T478.1100 pomáhala na přípřeži 475.175 s osobním vlakem ze stanice Plzeň-Gottwaldovo n. Vlak byl zastižen na 10. koleji na sudé straně stanice. Přesně o necelých třicet let zde vzniklo nové nástupiště a z desáté i dvanácté koleji se staly tzv. "šturcové" koleje.

Autor: Jan Kudlička, sbírka: Jan Novotný
Datum: 23.05.1985
Místo: Tábor

U pracovního vlaku byla v Táboře zvěčněna "bardotka" T478.1100.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.07.1986
Místo: Tábor

U táborského depa odpočívala "stovka" T478.1100.

Autor: Jan Novotný
Datum: 10.09.1988
Místo: Písek

Do Písku dorazil nákladní vlak s budějovickou "zamračenou" 751.100-9.

Autor: Jan Kudlička, sbírka: Jan Novotný
Datum: 00.00.1990
Místo: Depo České Budějovice

V Českých Budějovicích se v depu setkaly lokomotivy 751.100-9, 781 210-0 a 735.054-9. Tehdy zcela běžné setkání těchto lokomotivních řad, dnes již možné jen při historických akcích.

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.05.1991
Místo: České Budějovice

V Českých Budějovicích se do čela nákladního vlaku postavila dvojice "zamračených" 751.100-9+751.099-3.

Autor: Jan Novotný
Datum: 26.09.1991
Místo: Kájov

Do Kájova dorazil ucelený nákladní vlak s uhlím a v jeho čele sem z Českých Budějovic mohutně burácely "zamračené" 751.100-9+751.016-7.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.06.1993
Místo: Depo České Budějovice

"Zamračená" 751.100-9 byla vyfocena při odpočinku v domovském depu v Českých Budějovicích.