150 009-9


Tato galerie byla zobrazena: 4468×.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 22.01.1992
Místo: Vrútky

Lokomotiva 150.009-9 s vlakem Ex 142 "Košičan" zastavila ve stanici Vrútky. Můžeme dodat, že vlak směřoval do stanice Praha Masarykovo nádraží.

Autor: David Prause
Datum: 01.07.1993
Místo: Olomouc hl.n.

Pri striedaní rušňových čiat pri pobyte v Olomouci bol zvečnený lesknúci sa "banán" 150.009-9. Vedľa postávala "bobina" 140.061-3.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1993
Místo: Praha hl.n.

Vzhledově nijak neoslňující stroj 150.009-9 zastavil se svým vlakem u druhého nástupiště stanice Praha hl.n.

Autor: Rastislav Chalupa
Datum: 20.05.1995
Místo: Praha hl.n.

Lokomotivu 150.009-9, která přivezla z Košic mezinárodní vlak Eurocity, zvěčnil autor ve stanici Praha hlavní nádraží u nově vybudovaného peronu.

Autor: Roman Slowiaczek
Datum: 06.09.1996
Místo: Bocanovice

Zastávkou Bocanovice projíždí rychlík 443 "Hutník", který měl v čele pražskou lokomotivu 150.009-9.

Autor: Petr Kvapil
Datum: 09.08.1999
Místo: Přerov

S vlakem R 707 Galán byly autorem zdokumentovány lokomotivy 150.009-9 + 150.022-2 ve stanici Přerov. V pozadí vidíme lokomotivu 721.217-8.

Autor: Petr Kvapil
Datum: 09.08.1999
Místo: Česká Třebová

Stroj 150.009-9 přijíždí s vlakem R 707 Galán do stanice Česká Třebová. Jako nečinná se veze 150.022-2.

Autor: Petr Kvapil
Datum: 19.01.2000
Místo: Praha hl.n.

Lokomotiva 150.009-9 se v Praze hl.n. chystá k odjezdu s vlakem R 201 Silesia. Vlak poprvé vyjel r. 1973 na trase Praha – Pardubice – Olomouc – Ostrava – Petrovice u Karviné – Katowice – Sosnowiec – Koluzski – Warszava. Spoj byl značen jako R 200/201 od GVD 1993/1994 do GVD 2008/2009. Pak nesl označení R 400/401 a 402/403 v jízdním řádu 2010/2011, kdy končil ve stanici Bohumín. Název vlaku vznikl transonymizací choronyma Silesia, což je latinské pojmenování pro Slezsko, historickou zemi, jež se rozprostírala na středním a horním toku řeky Odry na území dnešní ČR a (z větší části) Polska.