Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
22.01.1992
Místo:
Vrútky
Lokomotiva 150.009-9 s vlakem Ex 142 "Košičan" zastavila ve stanici Vrútky. Můžeme dodat, že vlak směřoval do stanice Praha Masarykovo nádraží.
Autor:
David Prause
Datum:
01.07.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Pri striedaní rušňových čiat pri pobyte v Olomouci bol zvečnený lesknúci sa "banán" 150.009-9. Vedľa postávala "bobina" 140.061-3.
Autor:
David Prause
Datum:
08.08.1993
Místo:
Praha hl.n.
Vzhledově nijak neoslňující stroj 150.009-9 zastavil se svým vlakem u druhého nástupiště stanice Praha hl.n.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
20.05.1995
Místo:
Praha hl.n.
Lokomotivu 150.009-9, která přivezla z Košic mezinárodní vlak Eurocity, zvěčnil autor ve stanici Praha hlavní nádraží u nově vybudovaného peronu.
Autor:
Roman Slowiaczek
Datum:
06.09.1996
Místo:
Bocanovice
Zastávkou Bocanovice projíždí rychlík 443 "Hutník", který měl v čele pražskou lokomotivu 150.009-9.
Autor:
Petr Kvapil
Datum:
09.08.1999
Místo:
Přerov
S vlakem R 707 Galán byly autorem zdokumentovány lokomotivy 150.009-9 + 150.022-2 ve stanici Přerov. V pozadí vidíme lokomotivu 721.217-8.
Autor:
Petr Kvapil
Datum:
09.08.1999
Místo:
Česká Třebová
Stroj 150.009-9 přijíždí s vlakem R 707 Galán do stanice Česká Třebová. Jako nečinná se veze 150.022-2.
Autor:
Petr Kvapil
Datum:
19.01.2000
Místo:
Praha hl.n.
Lokomotiva 150.009-9 se v Praze hl.n. chystá k odjezdu s vlakem R 201 Silesia. Vlak poprvé vyjel r. 1973 na trase Praha – Pardubice – Olomouc – Ostrava – Petrovice u Karviné – Katowice – Sosnowiec – Koluzski – Warszava. Spoj byl značen jako R 200/201 od GVD 1993/1994 do GVD 2008/2009. Pak nesl označení R 400/401 a 402/403 v jízdním řádu 2010/2011, kdy končil ve stanici Bohumín. Název vlaku vznikl transonymizací choronyma Silesia, což je latinské pojmenování pro Slezsko, historickou zemi, jež se rozprostírala na středním a horním toku řeky Odry na území dnešní ČR a (z větší části) Polska.