Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.06.1989
Místo:
Brno hl.n.
830.054-3 dorazila s osobním vlakem na brněnské hlavní nádraží.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
26.05.1990
Místo:
Depo Brno-Horní Heršpice
V objetí "pilštyků" se v hornoheršpickém depu ocitla místní 830.054-3.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
31.01.1992
Místo:
Znojmo
Motorový vůz 830.054-3, bez složené zahrádky čelního přechodu, stál 31. ledna 1992 ve Znojmě na postrku osobního vlaku do domovského Brna.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.06.1993
Místo:
Znojmo
830.054-3 čeká na odjezd v železniční stanici Znojmo.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
19.09.1993
Místo:
Depo Brno-Horní Heršpice
Před dolní remízou pobočného depa v Brně-Horních Heršpicích postávala dopoledne 19. 9. 1993 lokomotiva 751.150-4 a motorový vůz 830.054-3. Obě vozidla patřila do stavu tehdejšího LD Brno-Maloměřice.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
30.03.1994
Místo:
Brno hl.n.
Novými barvami zářil opravený vůz 830.054-3 v Brně hl. n., kde byl 30. 3. 1994 připraven k odjezdu s MSp 1672 do Znojma.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.09.1996
Místo:
Brno hl.n.
Necelé dva měsíce před odstavením v provozu byla na brněnském hlavním nádraží vyfocena 830.054-3. Zajímavostí bylo dosazení náhradních dveří ze zcela jinak lakované "dvaašedesátky".
Autor:
David Prause
Datum:
15.09.1997
Místo:
Depo Havlíčkův Brod
V depu Havlíčkův Brod stála kolona odstavených motorových vozů, které vévodil bývalý brněnský 830.054-3 a za ním stály 830.119-4, 831.085-6, 830.208-5 a 830.153-3.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
30.01.1999
Místo:
Havlíčkův Brod
Neprovozní a zrušená "dvaašedesátka" 830.054-3 čekala v Havlíčkově Brodě na sešrotování.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
24.10.2000
Místo:
Havlíčkův Brod
830.054-3 byla vytažena z kolony vraků a čeká v depu Havlíčkův Brod na plameny autogenu, které ukončí jeho život ...