Autor:
Josef Mandys
Datum:
06.04.1987
Místo:
Lužná u Rakovníka
Dne 6.4.1987 byl v žst. Lužná u Rakovníka pořízení snímek lokomotivy T478.1233.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
14.07.1996
Místo:
České Budějovice
Lokomotiva 751.233-8 zvěčněná v Českých Budějovicích spolu s další neznámou zamračenou. Původně jde o T478.2008.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
03.07.2006
Místo:
Hodňov
Přímo po hranici Vojenského újezdu Boletice, kopírující u zastávky Hodňov trasu železniční tratě, projížděla 3. července 2007 zamračená 751.233-8, vezoucí na vlaku Mn 88735 soupravu prázných Easů, určených k nahládce dřeva v okolí Volar. Od 1.ledna 2016 v těchto místech hranice VVP Boletice už ale neprochází, neboť se na základě zákona 15/2015 Sb. posunula o dva kilometry severněji.
Autor:
Petr Malý
Datum:
13.08.2007
Místo:
Černá v Pošumaví
V čele osobního vlaku č.8144 z Černého Kříže do Českých Budějovic projížděla nádhernou šumavskou krajinou poblíž Lipna "bardotka" 751.233-8.
Autor:
Petr Malý
Datum:
15.08.2007
Místo:
Mezipotočí
S osobním vlakem 8143 do Černého Kříže odjíždí z Mezipotočí zamračená 751.233-8.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
06.08.2009
Místo:
Hořice na Šumavě
Manupulák číslo 88732, který z Volar do Kájova vezlo dvojče 751.233 + 089, se blíží k dopravně Hořice na Šumavě. V kalendáři se píše datum 6. srpna 2009 a odvoz šumavského dřeva, těženého jako následek řádění orkánu Kyril, jenž se přes naše území přehnal 18. až 20. ledna 2007, dosahoval v té době na šumavských lokálkách své maximální intenzity.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací