Označení vozidla:
830.235-8, ex M262.0235
Rok výroby:
1960
Výrobní číslo:
59174
TBZ:
16.2.1960, Praha-Libeň - Velim a zpět
Předání do provozu:
2.1960
Depo dodání:
Praha-Libeň
Redislokace:
2.1960 - 4.1964 - Praha-Libeň
4.1964 - 5.10.1975 - Hradec Králové
6.10.1975 - 1996 - Liberec ( 9.1976, 3.- 4.1979, 5.1981, 5.1986 a 6.1990 zapůjčena do LD Děčín )
Opravy/rekonstrukce:
R 4 ( 12.1960, DPOV Šumperk)
R 5 ( 6.1962 , DPOV Šumperk )
R 5 ( 3.1963, DPOV Šumperk - prasklý klikový hřídel )
R 4 ( 11.1963, DPOV Šumperk - reko blatníků a brzd. trubek )
R 5 ( 9.1964 , DPOV Šumperk - zapojení sign. izolač. stavu )
R 4 ( 6.1965 , DPOV Šumperk )
R 5 ( 5.1966, DPOV Šumperk )
R 4 ( 6.1967, DPOV Šumperk )
Rg1 ( 9.1968, DPOV Šumperk, reko. mazání kompresoru, reko. svorkovnice generátoru )
R 4 ( 1.1970, DPOV Šumperk )
4. - 7. 1970, výměna motoru v LD Hradec Králové
R 4 ( 11.1971, DPOV Šumperk )
R 4 ( 9.1973, DPOV Šumperk, montáž stabilního haícího zařízení )
RS ( 1.1976, ŽOS Šumperk )
Rg 2 ( 10.1977, ŽOS Šumperk ), garanční oprava poté ukončena až 2.1978
RS ( 3.1980, ŽOS Šumperk )
RS ( 11.1981, ŽOS Šumperk )
MS ( 1.1985, ŽOS Šumperk )
MS ( 2.1987, ŽOS Šumperk )
11.1988 - výměna motoru v LD Liberec
MS ( 6.1989, ŽOS Šumperk )
MH ( 10.1991, ŽOS Šumperk )
1.1994 - nový motor ze Šumperka
Nátěry:
Provozní nasazení:
Odstavení:
5.7.1995 došlo při dojezdu osobního vlaku 5420 do Rychnova u Jablonce n.Nisou k požáru ( přímá škoda - 200.000 Kč, zůstatková hodnota mot.vozu - 0 Kč )
Zrušena 29.3.1996
Likvidace/prodej:
Místo likvidace:
Havlíčkův Brod
Poznámky:
Provozní knihy a doklady M262.0235 ( sbírka - Aleš Krška )
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací