Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.06.1979
Místo:
Liberec
M262.0235 stála u nástupiště libereckého nádraží.
Autor:
Miroslav Kubelka
Datum:
10.06.1984
Místo:
Benešov nad Ploučnicí
M262.0235 byla vyfocena s osobním vlakem u Benešova nad Ploučnicí, v závěsu se vezla i neidentifikovatelná M152.0.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.09.1984
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Liberecká M262.0235 zastavila s osobním vlakem v České Lípě.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.05.1986
Místo:
Bludov
Při návratu ze šumperských dílen byly v Bludově vyfoceny motorové vozy M262.0235, M240.0099 a M152.0137.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
25.08.1991
Místo:
Depo Liberec
830.235-8 stála v libereckém depu a čekala ji přeprava do ŽOS Šumperk na provedení hlavní opravy.
Autor:
Petr Turek
Datum:
00.05.1993
Místo:
Turnov
Liberecká "dvaašedesátka" 830.235-8 stojí s jedním "bixem" před pěknou nádražní budovou v Turnově.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.09.1994
Místo:
Bakov nad Jizerou
830.235-8 odjíždí s osobním vlakem ze stanice Bakov nad Jizerou.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
25.09.1994
Místo:
Jedlová
Liberecký vůz 830.235-8 opouští v kalném dopoledni 25. 9. 1994 legendární stanici Jedlová a s vlakem MOs 6072 jede z České Lípy do Rybniště.
Autor:
Petr Turek
Datum:
31.07.1995
Místo:
Liberec ÚTD
Motorový vůz 830.235-8 dne 5.7.1995 při vjezdu do Rychnova u Jablonce n.Nisou začal hořet a byl značně poškozen, proto byl následně odstaven v Liberci-ÚTD, kde už se jen pečetil jeho osud.
Autor:
David Prause
Datum:
20.08.1996
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Ohořelý vrak 830.235-8 byl přetažen z Liberce do Brna-Maloměřic, kde posloužil náhradními díly a několik let ležel bez podvozků v prostorech místního depa.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1998
Místo:
Havlíčkův Brod
Vrak ohořelé 830.235-8 čeká v Havlíčkově Brodě na šrotaci.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
19.05.2000
Místo:
Havlíčkův Brod
830.235-8 byla po mnoha letech odstavení v depu Brno-Maloměřice dosazena na náhradní podvozky a přepravena ke šrotaci do depa v Havlíčkově Brodě, kde byla rozložena společně s několika svými kolegyněmi řad 830 a 831.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
21.06.2000
Místo:
Havlíčkův Brod
40-letý motorový vůz 830.235-8 ukončil svou životní pouť v depu Havlíčkův Brod.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
21.06.2000
Místo:
Havlíčkův Brod
Odřezaná střecha byla jeřábem sundána z 830.235-8, která tak postupně mizí v pomyslném propadlišti dějin.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
21.06.2000
Místo:
Havlíčkův Brod
Autogen si již propaluje svou cestu zrušeným motorovým vozem 830.235-8.