753 280-7


Tato galerie byla zobrazena: 2087×.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 23.04.1994
Místo: Ostrov nad Ohří

U tehdejší hlásky Louky u stanice Ostrov nad Ohří byl pořízen tento krásný záběr. Stroj 753.280-7 zde provážel nákladní vlak. Mrazírenské vozy byly tehdy běžnou záležitostí v téměř celé síti ČSD/ČD.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.04.1997
Místo: Chomutov

Stroje 753.280-7 + 753.402-7 očekávaly ve stanici Chomutov další práci.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 18.10.1997
Místo: Kadaň-Prunéřov

Dvojče strojů 753.280-7 + 753.402-7 pomáhá v roli "postrku" nákladnímu vlaku kotlových vozů. Snímek byl pořízen pod komíny elektrárenského komplexu, který je situován v území Prunéřova (Prunéřov) a je místní částí města Kadaň. Jedná se o uhelné elektrárny využívající hnědé uhlí z blízké hnědouhelné pánve. Název elektrárny získaly po obci Prunéřov, která prakticky celá padla za oběť při výstavbě EPRU I a přímé těžbě uhlí v 70. letech 20. století.

Autor: David Prause
Datum: 29.07.1998
Místo: Stráž nad Ohří

Lokomotivy 753.280-7 + 753.324-3 prováží nákladní vlak v úseku Stráž nad Ohří - Vojkovice nad Ohří. Jízda nákladních vlaků po nesprávné koleji byla prováděna z důvodu havarijního stavu mostu přes Ohři v 1.TK.

Autor: Josef Mandys
Datum: 22.06.1999
Místo: Depo Chomutov

Dne 18. června 1999 kolem 18. hodiny došlo v žst. Karlovy Vary na dalovickém zhlaví ke střetu vjíždějícího Pn vlaku (vjezdová rychlost 40 km/h) se stojícím posunovým dílem. Pn vlak tvořila dvojice lokomotiv 753.280 + 753.241 a zátěž. Stojící posunový díl tvořila lokomotiva 750.161. Ke srážce došlo za výhybkou č. 1 v pokračování 1. traťové koleje. Následkem srážky lokomotiva 753.280 vykolejila předním podvozkem a tlačila stroj 750.161 po dráze asi 80 m. Obě lokomotivy mají poškozen rám v oblasti čelníků a poškozena je též kabina strojvedoucího.

http://spz.logout.cz/novinky/novinky1.php?rok=1999&mesic=6 (text - Milan Procházka)

Tolik zprávě k nehodě, po které již zmíněnou 753.280-7 čekala jen šrotace a to v mosteckém depu. Sloužila tak na výkonech chomutovského depa více než 20 let, a to v osobní i nákladní dopravě.