830 091-5


Tato galerie byla zobrazena: 4239×.


Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 13.01.1979
Místo: Brno hl.n.

V mrazivém lednovém dni byla v Brně pod Petrovem vyfocena domácí M262.0091.

Autor: Jan Novotný
Datum: 02.06.1987
Místo: Brno hl.n.

Na prvním nástupišti brněnského hlavního nádraží stál "pantograf dvaašedesátek" a v čele byla zdokumentována M262.0091.

Autor: Jan Novotný
Datum: 28.06.1989
Místo: Brno hl.n.

M262.0091 je nachystána na odjezd s osobním vlakem z Brna hl.n.

Autor: Tomáš Přenosil
Datum: 00.05.1995
Místo: Jihlava

V Jihlavě byla zvěčněna solo "dvaašedesátka" 830.091-5.

Autor: David Prause
Datum: 20.08.1996
Místo: Brno-Horní Heršpice

Motorový vůz 830.091-5 v Brně-Horních Heršpicích.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 17.09.1997
Místo: Krahulov

Motorový vůz 830.091-5, první vozidlo III. série s vysokou zakulacenou střechou, se 17. 9. 1997 ladně protahuje oblouky mezi stanicemi Krahulov a Okříšky při vedení vlaku MOs 4856 z Třebíče. Tehdy náležel do DKV Brno, ale turnusový výkon zajišťoval z podřízené provozní jednotky Znojmo. 

Autor: Ing. Mirko Večeř
Datum: 24.03.1998
Místo: Znojmo

830.091-5 ( na snímku vlevo ) přijíždí do Znojma s vlakem MOs 14502 a jejímu příjezdu přihlížel místní motorový vůz 831.216-7.

Autor: Ing. Mirko Večeř
Datum: 22.04.1998
Místo: Moravské Bránice

830.091-5 projížděla jako MOs 24509 skalním zářezem poblíž stanice Moravské Bránice.

Autor: Tomáš Přenosil
Datum: 25.05.2001
Místo: Depo Brno-Horní Heršpice

U depa v Horních Herpšicích stály neprovozní "dvaašedesátky" 830.091-5 a 830.098-0. Zatímco vyhořelá "091" se do provozu už nevrátila, její mladší kolegyně po opravě ještě odvedla kus práce.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 29.01.2003
Místo: Depo Brno dolní n.

Vrak motorového vozu 830.091-5 postával v prostorech bývalého depa Brno dolní nádraží a čekal na svůj definitivní konec.

Autor: David Prause
Datum: 30.04.2005
Místo: Depo Brno dolní n.

Vrak 830.091-5 stál v depu Brno dolní a čekal na fyzickou likvidaci.