Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
13.01.1979
Místo:
Brno hl.n.
V mrazivém lednovém dni byla v Brně pod Petrovem vyfocena domácí M262.0091.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
02.06.1987
Místo:
Brno hl.n.
Na prvním nástupišti brněnského hlavního nádraží stál "pantograf dvaašedesátek" a v čele byla zdokumentována M262.0091.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
28.06.1989
Místo:
Brno hl.n.
M262.0091 je nachystána na odjezd s osobním vlakem z Brna hl.n.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
00.05.1995
Místo:
Jihlava
V Jihlavě byla zvěčněna solo "dvaašedesátka" 830.091-5.
Autor:
David Prause
Datum:
20.08.1996
Místo:
Brno-Horní Heršpice
Motorový vůz 830.091-5 v Brně-Horních Heršpicích.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
17.09.1997
Místo:
Krahulov
Motorový vůz 830.091-5, první vozidlo III. série s vysokou zakulacenou střechou, se 17. 9. 1997 ladně protahuje oblouky mezi stanicemi Krahulov a Okříšky při vedení vlaku MOs 4856 z Třebíče. Tehdy náležel do DKV Brno, ale turnusový výkon zajišťoval z podřízené provozní jednotky Znojmo.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
24.03.1998
Místo:
Znojmo
830.091-5 ( na snímku vlevo ) přijíždí do Znojma s vlakem MOs 14502 a jejímu příjezdu přihlížel místní motorový vůz 831.216-7.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
22.04.1998
Místo:
Moravské Bránice
830.091-5 projížděla jako MOs 24509 skalním zářezem poblíž stanice Moravské Bránice.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
25.05.2001
Místo:
Depo Brno-Horní Heršpice
U depa v Horních Herpšicích stály neprovozní "dvaašedesátky" 830.091-5 a 830.098-0. Zatímco vyhořelá "091" se do provozu už nevrátila, její mladší kolegyně po opravě ještě odvedla kus práce.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
29.01.2003
Místo:
Depo Brno dolní n.
Vrak motorového vozu 830.091-5 postával v prostorech bývalého depa Brno dolní nádraží a čekal na svůj definitivní konec.
Autor:
David Prause
Datum:
30.04.2005
Místo:
Depo Brno dolní n.
Vrak 830.091-5 stál v depu Brno dolní a čekal na fyzickou likvidaci.