Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1993
Místo:
Plzeň hl.n.
Takto byla v "zapadlém koutu" plzeňského hlavního nádraží na tzv. lobezských kolejích nějakou dobu odstavena část z šedesáti nových strojů poslední výrobní série, 40 strojů pořadových čísel 61 - 100. Nakonec je České dráhy odebraly a v průběhu roku 1995, byly po více než třech letech od vyrobení uváděny do provozu. Nové stroje se tak objevily v depech v Ústí nad Labem v České Třebové. Naproti konvoji lokomotiv stála v mezeře například 163.087-0.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
06.07.2011
Místo:
Přerov
Stroj 163.087-0 posunoval ve stanici Přerov, kde se teprve pomalu zahajovala rozsáhlá rekonstrukce.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
26.12.2015
Místo:
Mstětice
Zatímco z Trutnova vezl rychlík číslo 928 "Sněžka" některý z trutnovských brejlovců řady 754, v Hradci Králové byl denodenně střídán z tamních peršingů řady 163, který ho pak dovezl až do Prahy. Například ve sváteční sobotu 26. prosince 2015 se jednalo o stroj 163.087-0, vyfotografovaný v mezistaničním úseku Čelákovice - Mstětice.
Autor:
David Prause
Datum:
17.05.2016
Místo:
Praha hl.n.
Stroj 163.087-0 byl autorem zastižen ve šturcové koleji v Praze hl.n.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací