Autor:
Josef Mandys
Datum:
13.06.1987
Místo:
Žatec
V Žatci čekala na další nasazení v nákladní dopravě dvojice lokomotiv T466.2215+T466.2204.
Autor:
Petr Tausig
Datum:
28.04.2011
Místo:
Praha-Vysočany
S vozy Faccs vyčkává dvojice "banglád" 742.215-7 + 742.073-0 za slunečného počasí ve stanici Praha-Vysočany.
Autor:
Petr Tausig
Datum:
28.04.2011
Místo:
Bezděz
"Modří kocouři" 742.215-7 + 742.073-0 na čele uceleného vlaku ve stanici Bezděz.
Autor:
Petr Tausig
Datum:
09.05.2014
Místo:
Jeřmanice
Ve stanici Jeřmanice vyčkává na vykřížování s protijedoucím vlakem nákladní vlak, v jehož čele pózují lokomotivy 742.215-7 + 742.073-0.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
20.03.2015
Místo:
Depo Břeclav
V břeclavském depu byla opravována lokomotiva 742.215-7 patřící do SOKV Ústí nad Labem. Lok. měla nehodu v Bakově nad Jizerou, kde došlo při posunu k prudkému najetí ( odkaz na zápis z DÚ - http://www.dicr.cz/uploads/Zpravy/MU/DI_Bakov_150216.pdf )
Autor:
Petr Tausig ml.
Datum:
25.08.2016
Místo:
Kojovice
Stroje 742.215 + 742.073 s odkloněným "autovlakem" z Mladé Boleslavi do Nymburka, projíždí Kojovicemi a pomalu se blíží k Byšicím.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
29.11.2016
Místo:
Voděrady
Čtvrtá výrobní série lokomotiv řady T466.2 byla v ČKD Praha vyráběna v letech 1980 a 1981 a obsahovala osmačtyřicet strojů označených T466.2181 až T466.2228, o které se podělila lokomotivní depa Ostrava, Trutnov, Liberec, Hradec Králové, Chomutov, Plzeň, Louny, Cheb, Leopoldov a Bratislava. Na snímku pořízeném 29. listopadu 2016 u Voděrad je v čele vlaku zachycen jeden ze strojů této výrobní série, lokomotiva 742.215-7, dodaná z výroby do depa Louny. Na kabel sní spolupracuje vlaková lokomotiva 742.073, jejímž prvním působištěm bylo depo Ústí nad Labem, kam byla dodána v roce 1978.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací